Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@15:22:02 GMT

علیپور به بازگشت به ترکیب فکر می کند نه ایران

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۳۷۴۰

علیپور به بازگشت به ترکیب فکر می کند نه ایران

علی علیپور مهاجم تیم ماریتیمو توام با فیزیوتراپی به زمین برگشته و دویدن سبک را آغاز کرده است. 

به گزارش "ورزش سه"، مهاجم فصل گذشته تیم پرسپولیس که به دلیل مشکلات در راه صدور ویزا و هم چنین کرونا خیلی دیر به اردوی تیم ماریتیمو ملحق شد و طبیعی بود نیاز به زمان برای جا افتادن در ترکیب تیم ماریتیمو داشته باشد در آخرین حضور در ترکیب ماریتیمو نمایش خوبی در بازی با بلننسس داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مسابقه ای که تیم ماریتیمو یک بر صفر برنده شد و علی علیپور تا دقیقه 75 در زمین بود. 

 

او در این بازی موجب اخراج بازیکن و ده نفره شدن حریف شد و در ادامه با تعویض علی علیپور بازیکنی که به جای مهاجم ایرانی تیمش وارد میدان شد دروازه تیم حریف را باز کرد و ماریتیمو به برتری یک بر صفر رسید. با وجود این اتفاق سرمربی تیم ماریتیمو در کنفرانس خبری بعد از بازی از کیفیت بازی علی علیپور ابراز رضایت کرد و خطاب به خبرنگاران گفت: علی علیپور نیاز به زمان داشت تا شایستگی خود را به ما نشان دهد و من از این اتفاق خرسندم. حضور او در ترکیب ثابت تیم به خاطر تلاش هایی بود که در هفته های اخیر در تمرینات تیم داشت. با حضور او ما خوب در جلو پرس می کنیم و دوندگی بی امانش در بازپس گیری توپ به ما کمک می کند. ضمن اینکه به دلیل خستگی من او را تعویض کردم و خوشحالم این تعویض جواب داد و بازیکنی که به جای او وارد میدان شد ما را به سه امتیاز بازی رساند. 

 

 

اتفاق بد اما برای علی علیپور در جایی افتاد که بعد از این بازی در دیدار جام حذفی به میدان رفت. بعد از دیدار با بلننسس او و دیگر مهاجم اصلی ماریتیمو قرار نبود برای تیم به میدان بروند. اما بعد از اینکه ماریتیمو در نیمه اول بازنده از میدان خارج شد سرمربی تیم ابتدا مهاجم اصلی تیمش را در بین دو نیمه وارد میدان کرد و در دقیقه 68 بازی علی علیپور را هم به زمین فرستاد تا نتیجه بازی به سود تیم او تغییر کند که علی علیپور در دقیقه 86 به دلیل مصدومیت تعویض شد. 

 

فرناندو – فیزیوتراپ باشگاه ماریتیمو تلاش می کند مهاجم ایرانی تیمش را به ترکیب تیم برگرداند. او در گزارش پزشکی که برای سرمربی تنظیم کرده به این نکته اشاره داشته این مهاجم از سه چهار روز دیگر می تواند کار با توپ را آغاز و درتمرینات گروهی تیم شرکت کند. اینروزها برنامه علی علیپور توام با فیزیوتراپی دویدن دور زمین و کار با وزنه است. البته نه فقط در ماریتیمو بلکه در تیم های حرفه ای کادر پزشکی برای بازگرداندن بازیکن به ترکیب تیم عجله نمی کنند چون بر این عقیده اند بازگشت زودهنگام موجب تشدید مصدومیت می شود و کار را بدتر می کند. 

 

 

زوج مهدی طارمی در تیم پرسپولیس بر خلاف اخباری که در یکی دو روز اخیر شنیده شده شرایط خوبی در تیم ماریتیمو دارد. او که همانند مهدی طارمی به آقای گلی لیگ برتر دست یافته با رویاهای بزرگ به ترکیب تیم پرتغالی اضافه شده و یکی از اهداف تیم پرتغالی معرفی این بازیکن به تیم های شاخص پرتغالی و فروش او است. همانند اتفاقی که برای مهدی طارمی در ریوآوه رخ داد. فروش او به تیم پورتو سود جالب توجهی برای باشگاه ریوآوه به دنبال داشت. جالب اینکه مهدی طارمی در تیم پورتو بعد از هفته های متمادی تبدیل به بازیکن فیکس تبدیل شد. این اتفاق برای علی علیپور هم رخ داده اما یک مصدومیت برای او مانع ایجاد کرده که این در فوتبال اتفاق طبیعی است و باشگاه های اروپایی همانند تیم های عربی نیستند که آنی بازیکن را به دلیل مصدومیت دو سه هفته های یا گل نزدن در چند بازی تعویض کنند. 

علی علیپور با جدیت مثال زدنی برای بازگشت به ترکیب تیم ماریتیمو فکر و تلاش می کند.

علی علیپور ماریتیمو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی علیپور ماریتیمو تیم ماریتیمو ترکیب تیم علی علیپور مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها

به گزارش قدس آنلاین، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در باوجود۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند
  • مهاجم اسبق پرسپولیس آماده بازی با قرمزها
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • ترکیب پرسپولیس و سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان/بازگشت مهره کلیدی
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک