Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب الله صادقی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا اظهار داشت: شهید سردار سلیمانی به عنوان یک انسان فداکار که از ارزش های انقلاب دفاع می کرد، نقش بسیار بزرگی در حوزه دفاع مقدس و در مقابله با اشرار، طالبان و تمام گروه های تکفیری که در مقابل انقلاب قرار گرفته بودند، داشت.

وی با بیان اینکه پس از شهادت وی دو پروژه مجسمه سازی انجام شد، اظهار داشت: با همکاری فرهنگستان هنر و موسسه فرهنگی هنری صبا مقرر شد تا یک کارگاه عملی پنج روزه در حوزه گرافیک برای طراحی و اجرای تابلوی نقاشی سردار سلیمانی برگزار شده و سیمای این شهید بزرگوار ترسیم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این استاد دانشگاه فرشچیان اظهار داشت: دانشجویان از دانشگاه های فرشچیان، تهران، شاهد و تربیت مدرس در این کارگاه عملی حضور پیدا می کنند. همچنین این تابلو در ابعاد ۱۰۰ مترمربع است که در فرهنگستان هنر توسط بنده اجرا می شود و تا رنگ گذاری به مدت پنج روز (۱۹ دی ماه) به طول می انجامد. 

صادقی با بیان اینکه رونمایی از این تابلو در دهه فجر انجام خواهد شد، گفت: رونمایی از این تابلو در حسینیه مقام معظم رهبری انجام می شود و پس از آن به دفتر حفظ نشر و آثار و موزه امام خمینی (ره) اهدا خواهد شد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: در خصوص شهادت سردار سلیمانی و دکتر فخری زاده جامعه جهانی سکوت کرده و نیاز است که ما خودمان شخصیت های ملی را به دنیا معرفی کنیم و به گونه ای ادای دین انجام دهیم. انجام این پروژه به سفارش هیچ نهاد دولتی انجام نشده و تنها در راستای انجام وظیفه در مقابل رشادت های سردار بزرگ کشور انجام می شود.

سپهبد سلیمانی فرمانده پیشین سپاه قدس و "ابومهدی المهندس" جانشین سابق سازمان الحشد الشعبی عراق بامداد ۱۳ دی ماه سال گذشته به همراه هشت نفر دیگر در مسیر فرودگاه بغداد به دستور مستقیم رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) ترور شدند و به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی جهان و سردار سلیمانی شهید مقاومت نقاشی پروندهٔ خبری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی جهان و سردار سلیمانی شهید دانشگاه آزاد اسلامی جهان و سردار سلیمانی شهید مقاومت نقاشی اخبار کنکور سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۳۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس

به گزارش جماران، مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری، عصر روز پنجشنبه 13 اردیبهشت 1403 در مسجد جامع نارمک برگزار شد. در این مراسم که از طرف خانواده شهید مطهری برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری، علی، محمد و مجتبی مطهری، علی لاریجانی، محسن هاشمی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

 

دیگر خبرها

  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • شورا‌ها نماد تجلی خرد جمعی هستند
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی یک سردار دراصفهان
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • رونمایی از پیراهن ویژه تورینو به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد فاجعه سوپرگا / عکس
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • کلنگ‌زنی ۶۰واحد مسکن مددجویی در چهارمحال و بختیاری توسط سپاه