Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نفت با بیان این که در هیچ‌کدام از نیروگاه‌های استان‌های البرز، تهران، قم و اصفهان مازوت مصرف نمی‌شود گفت: می‌گویند مازوت تهران را خفه کرده است اصلا در نیروگاه‌های اطراف تهران مازوت مصرف نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیژن زنگنه، در حاشیه سیزدهمین نشست وزارتی نشست اوپک پلاس در پاسخ به سوالی گفت :هیچ محدودیتی برای صادرات مازوت نداریم؛ همان‌طور که در تابستان هم که مازوت بیشتری داشتیم، تقریبا همه مازوت‌مان را صادر کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی این ادعا که گفته می شود وزارت نفت به دلیل ناتوانی درصادرات مازوت آن را در نیروگاه ها می سوزاند گفت :این ادعای بی‌پایه‌ای است و از روی نادانی و ناآگاهی گفته می شود.

زنگنه گفت :دلیل استفاده از مازوت در نیروگاه ها به خاطر مصرف زیاد گاز در بخش خانگی و تجاری است و مصرف گاز مردم خیلی بالاتر از برآوردی بوده که ما داشتیم. بعضی‌ها فکر می‌کنند اگر در و پنجره را باز بگذارند کرونا کاری به آنها ندارد.

وی تاکید کرد: قاطعانه اعلام می‌کنم که در هیچ‌کدام از نیروگاه‌های استان‌های البرز، تهران، قم و اصفهان مازوت مصرف نمی‌شود. می‌گویند مازوت تهران را خفه کرده است اصلا در نیروگاه‌های اطراف تهران مازوت مصرف نمی‌شود.

وزیر نفت ادامه داد: مصرف مازوت اختراع ما نیست، آلودگی دارد اما در نیروگاه‌های دنیا حدود 4 میلیارد لیتر از آن مصرف می‌شود.

انتهای پیام

       

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مازوت مصرف نمی شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ زندی فر گفت: ترافیک در آزادراه کرج - تهران از کرج تا کیلومتر بیست و پنج این محور، نیمه سنگین، از این نقطه تا عوارضی قدیم تهران، نیمه سنگین و از این نقطه تا تهران نیز به همین صورت است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک در آزادراه تهران - کرج از پایتخت تا عوارضی قدیم این شهر و از این نقطه تا کرج، نیمه سنگین است.
 
او افزود: ترافیک در آزادراه کرج - قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا گلشهر، نیمه سنگین و عکس آن نیمه سنگین است.
زندی فر گفت: آمد و شددر مسیر رفت و برگشت بین آبیک و طالقان روان است.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی آزادراه کرج تهران در ۱۴ اردیبهشت
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی/عرضه برق در بورس
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد
  • بزرگترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران در مارلیک افتتاح شد
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر