Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان از ورود اولین محموله تجهیزات بندر چابهار تا کمتر از دو هفته دیگر خبر داد و گفت: با واردات تجهیزات به ارزش ۸ مییلون یورو قرارداد ۱۰ ساله با اپراتور هندی فعال می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، بهروز آقایی درباره خرید و ورود اولین محموله تجهیزات به بندر چابهار افزود: تجهیزات جدید؛ اواخر ماه جاری وارد بندر شهید بهشتی چابهار می‌شود و ارزش اولین محموله؛ ۸ میلیون یورو است و این تجهیزات در قالب سرمایه‌گذاری شرکت هندی در چابهار است که بر اساس تعهدات انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره اینکه آیا تجهیزات ارسالی به سایر بنادر منتقل می‌شود، تصریح کرد: تجهیزات جدید به هیچ‌وجه قابل انتقال به سایر بنادر نیست چرا که اپراتور هندی از این تجهیزات برای عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بندر چابهار استفاده خواهد کرد و تجهیزات موجود بندر شهید بهشتی چابهار هم بدلیل افزایش فعالیت‌های این بندر، همچنان در مدار بهره‌برداری خواهند بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه برای فاز دو بندر شهید بهشتی؛ نیاز به تجهیزات بندری داریم، گفت: تجهیزاتی که قرار است توسط هندی‌ها وارد شود، در فاز یک بندر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و تجهیزات موجود به فاز دوم این بندر منتقل خواهند شد.

آقایی تأکید کرد: با ورود اولین محموله تجهیزات بندری از سوی اپراتور هندی؛ قرارداد ۱۰ ساله سرمایه‌گذاری با این اپراتور فعال خواهد شد

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان سرمایه گذاری در بندر چابهار استانی اقتصادی ورود اولین محموله تجهیزات سیستان و بلوچستان تجهیزات بندر بندر چابهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز روسیه پیشتاز شد

نرخ یورو در بورس مسکو برای اولین بار از ۳ آوریل به زیر ۹۹ روبل سقوط کرد.

به گزارش ایسنا، همانطور که داده‌های مبادلات ارزی روسیه نشان می‌دهد، نرخ تبدیل یورو به روبل در بورس مسکو برای اولین بار از سوم آوریل به زیر ۹۹ روبل سقوط کرد.

از ساعت ۱۰و ۱۹ دقیقه صبح به وقت مسکو، یورو با ۰.۶۵ درصد کاهش به ۹۸.۹۴ روبل رسید.

تا ساعت ۱۰ و ۴۶ دقیقه صبح به وقت مسکو، نرخ یورو به ۹۸.۹۹ روبل رسید.

به نقل از بیزنس، در همین حال، نرخ دلار به روبل با ۰.۶۱ درصد کاهش به ۹۲.۵۶ روبل رسید، نرخ یوان نیز حدود ۱۲.۷۲۶ روبل  بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد
  • علاقه مندی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • اعلام آمادگی روس‌ها برای سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد
  • ارز روسیه پیشتاز شد