Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:02:17 GMT

فلچر به کادر فنی منچستریونایتد اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۴۵۱۰

فلچر به کادر فنی منچستریونایتد اضافه شد

بازیکن سابق منچستریونایتد به عنوان عضو جدید به کادر فنی این تیم اضافه شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، باشگاه منچستریونایتد تایید کرد که دارن فلچر عضو جدید کادر مربیگری تیم منچستریونایتد و دستیار اوله گنار سولسشایر خواهد بود.

فلچر که پس از حضور در آکادمی بین سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۵ در یونایتد بازی کرد، از ماه اکتبر مربیگری زیر ۱۶ ساله ها را بر عهده داشت اما اکنون برای همکاری با تیم اصلی قدم گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشایر گفت: دارن دی.ان.ای یونایتد را دارد و دقیقاً می داند که یک بازیکن منچستر یونایتد چه کاری لازم است انجام دهد. او در آغاز کار مربیگری خود است و تجربه حضور در زمین و خارج از زمین همراه با ذهنیت برنده، تعهد و سخت کوشی را دارد.

فلچر  همچنین پس از جدایی از یونایتد در تیم های وست برومویچ و استوک بازی کرد و اکنون به مایک فلان، مایکل کاریک و کایران مک کنا دستیار های یونایتد کمک خواهد کرد.

فلچر گفت: من از بازگشت به عنوان مربی تیم اصلی خوشحالم. زمان بسیار هیجان انگیزی برای این تیم جوان است و من مشتاقانه منتظر هستم تا با همکاری با اوله و کادر فنی گام های بعدی را در مربیگری بردارم.

منچستریونایتد فردا شب در نیمه نهایی جام اتحادیه به دیدار منچسترسیتی می رود و در ادامه در جام حذفی با واتفورد دیدار خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال منچستریونایتد دارن فلچر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل و به دست نیاوردن سهمیه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان فصل آینده باعث نارضایتی مدیران این باشگاه شده و انتظار می‌رود که تن‌هاخ در پایان فصل این تیم را ترک کند.

بسیاری از رسانه‌های انگلیسی در روزهای اخیر شایعات زیادی را درباره احتمال اخراج این مربی هلندی از سوی مدیران یونایتد بلافاصله پس از پایان فصل جاری مطرح کرده‌اند و اسنایدر معتقد است که کار این مربی در اولدترافورد ۱۸ ماه قبل به پایان رسیده بود.

این ستاره سابق رئال مادرید درباره شرایط هم‌وطنش به برنامه تلویزیونی ورونیکا آفساید در هلند گفت: «او با شروع رقابت با رونالدو اشتباه بزرگی را مرتکب شد. احترام همه را در این تیم از دست داد. فکر می‌کرد که این کار نتیجه دیگری دارد اما البته که نداشت. همه بازیکنان در رختکن با خودشان فکر کردند که آیا این مرد دیوانه است؟

او همین حالا هم می‌داند که باید برود. اما هیچکس دوست ندارد که خودش با پای خودش جدا شود. اگر من هم جای او بودم با آرامش و بدون نگرانی روی نیمکت می‌نشستم تا زمانی که اخراج شوم.»

دیگر خبرها

  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • کل منچستریونایتد برای فروش غیر از سه بازیکن!
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • برونو فرناندز پیروزی منچستریونایتد را دزدید (عکس)
  • ببینید | منچستریونایتد - برنلی
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود