Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-به همت مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی، عملیات بازسازی و به‌سازی ۴۰ باب منزل مسکونی متعلق به محرومان حاشیه شهر مشهد در قالب طرح «معین الضعفا» و با کمک نیروهای خادمیاری رضوی و گروه‌های جهادی از امروز آغاز شد. - اخبار استانها -

هادی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس به تشریح جزئیات اجرای طرح «معین الضعفا» پرداخت و اظهار داشت: پیرو سیره اهل بیت(ع) و دستور و تاکیدات تولیت آستان قدس رضوی بر حمایت از اقشار بی‌بضاعت حاشیه شهر مشهد، این طرح در آغاز فصل سرد با هدف بازسازی و به‌سازی منازل مسکونی محرومان در حاشیه‌ شهر آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامی افزود: عملیات فاز نخست طرح «معین الضعفا» همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای 40 واحد منزل فرسوده در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: منازل تحت پوشش طرح توسط کانون‌های خدمت رضوی محله‌ای شناسایی شده و عملیات بازسازی و به‌سازی با کمک خادمیاران و گروه‌های جهادی هر منطقه انجام خواهد شد. در این بین، چند باب منزل به صورت کامل در دست ساخت قرار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی: آیت‌الله مصباح یزدی به راستی عمار انقلاب اسلامی بودتولیت آستان قدس رضوی: سرآمد افتخارات شهید سلیمانی خادمی امام رضا(ع) بود‌آستان قدس رضوی از ایده‌های نوآورانه حمایت می‌کند

مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی بیان کرد: یک باب منزل مسکونی متعلق به خانواده‎ای کم‎بضاعت ساکن منطقه شهید آوینی در مدت قریب به 3 ماه از آغاز عملیات ساختمانی به صورت کامل ساخته و امروز تحویل صاحبخانه داده شد.

غلامی، عملیات ساختمانی صورت گرفته در 40 باب منزل احصاء شده را شامل تعمیرات، گچ‌کاری، سیمان‌کاری، کاشی‌کاری، نصب ایزوگام عنوان کرد و افزود: منازل در 10 منطقه مشهد و حومه مشمول این طرح عمرانی هستند. در برخی از مناطق، گاهاً چند واحد مسکونی نیاز به تعمیر و بازسازی داشته که در جریان شناسایی محلی، به مشمولان طرح افزوده شده‌اند.

به گفته وی، مدیریت امور مجاورین بنیاد کرامت رضوی در این طرح مانند دیگر طرح‎های حمایتی خود با برداشتن گام نخست و جریان‌سازی، در پی مشارکت خیرین و آحاد مردم در حل مشکلات و اقشار نیازمند شهر مشهد است.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان قدس رضوی باب منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر جمعه یا واحد مسکونی در بلوار عماریاسر قم دچار انفجار شد.

دو دستگاه خودروی آتش نشانی به محل این حادثه اعزام شدند تا مصدومان حادثه را از این منزل مسکونی خارج کنند.

در این حادثه که علت آن مشخص نبوده، یک خانم ۳۲ ساله دچار سوختگی و مصدومیت شد.

کد خبر 6089362

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • حریق در پشت بام یک منزل مسکونی در مشهد اطفا شد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • انفجار منزل مسکونی در قم یک مصدوم داشت
  • رد پای لابی صهیونیستی در هیاهوی دوباره خارج نشینان | توماج، اسم رمز فراموشی فاجعه غزه
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد