Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان میزبان تراکتور تبریز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ایستگاه دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم ذوب آهن اصفهان امروز _ سه شنبه ۱۶ دی ماه _ از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تراکتور تبریز می‌رود.

تیم ذوب آهن اصفهان در بازی گذشته خود در یک بازی معوقه از هفته ششم برابر پرسپولیس قرار گرفت و توانست با نتیجه ۱ بر ۱ قرمزپوشان را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان رحمان رضایی در آن بازی نمایش درخشانی به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که اگر ذوب آهن در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول ندارد، به دلیل اتفاقات و حواشی اطراف تیم بوده است و لیاقت آنها حضور در جایگاه‌های بالایی جدول لیگ برتر است.

ذوبی ها از ۸ امتیاز که انجام داده‌اند ۶ امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول قرار دارند.

در آن سوی میدان تراکتور هفته گذشته برابر تیم شهر خودرو قرار گرفت که به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. تراکتوری‌ها بعد از برکناری علیرضا منصوریان از سرمربی گری این تیم نتایج بدی نگرفته‌اند. آنها از ۹ بازی که در لیگ برتر انجام داده‌اند ۱۳ امتیاز جمع کرده‌اند و در رده ششم جدول قرار دارند.

شاگردان رحمان رضایی که پس از متوقف کردن پرسپولیس انگیزه بالایی دارند، می‌خواهند با ارائه یک بازی درخشان اولین ۳ امتیاز خود را در خانه کسب کنند و روند صعودی خود را آغاز کنند تا در ادامه لیگ به مشکل نخورند. از طرف دیگر یاران مسعود شجاعی ۲ هفته است که رنگ پیروزی ندیده‌اند و می‌خواهند دست پر از اصفهان به تبریز بازگردند تا از کورس تیم‌های بالای جدول عقب نمانند.

سایر دیدارهای سه شنبه ۱۶ دی ماه:

پرسپولیس تهران _ سپاهان اصفهان (دیدار معوقه از هفته هفتم ساعت ۱۶:۳۰)

پیکان _ نساجی مازندران (ساعت ۱۵)

دیدار تیم‌های گل گهر سیرجان و پرسپولیس در هفته دهم نیز به تعویق افتاده است و زمان آن در آینده اعلام خواهد شد.

کد خبر 466465

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال تراکتورسازی باشگاه تراکتورسازی مسعود شجاعی رحمان رضایی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • سوغات امید از دیار نصف جهان/ تدبیرمدیران نساجی در اعزام هوادار جواب داد
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • نساجی به دنبال ذوب کردن آهن در اصفهان
  • آبی پوشان پایتخت به دنبال تثبیت صدرنشینی در تبریز/ نبرد اوسمار و مورایس در ال کلاسیکوی ایران
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند