Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@09:27:06 GMT

مذاکره کره جنوبی با مقامات ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۴۶۹۳

مذاکره کره جنوبی با مقامات ایرانی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا از رویترز، کانگ کیونگ وا وزیر امور خارجه کره جنوبی روز سه شنبه در پی توقیف شناوری با پرچم این کشور توسط ایران در روز گذشته، گفت که به همتایانش در ایران واکنش نشان داده و وزارت امور خارجه کره در حال مذاکره با دیپلمات ها در تهران و سئول برای حل کردن این مسئله است.

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر امور خارجه کره جنوبی در پی این مطرح می شود که نیروی دریایی سپاه، روز گذشته در اطلاعیه ای اعلام کرد: شناور نفتکش کره جنوبی با نام تجاری هانکوک چیمی صبح امروز به دلیل نقض پروتکل‌های زیست‌محیطی توسط نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اطلاعیه نیروی دریایی سپاه همچنین آمده است: «این شناور از مبدا بندر الجبیل عربستان سعودی عازم بمبئی هند بود که در خلیج فارس به دلیل نقض پیاپی قوانین زیست محیطی دریایی توقیف شد.

این کشتی با پرچم کره‌جنوبی در حال تردد و حامل ۷هزار و ۲۰۰ تن اتانول بوده است. خدمه‌های دستگیر شده از این شناور از ملیت‌های کره، اندونزی، ویتنام و میانمار هستند.

این شناور که پس از توقیف در لنگرگاه بندرعباس پهلو گرفت و پرونده آن برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی کشور خواهدشد. توقیف این شناور به درخواست اداره بنادر و کشتیرانی و با حکم داداستانی استان هرمزگان در ساعت ۱۰ صبح پانزدهم دی ماه انجام شد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز کره جنوبی ایران توقیف نفتکش مذاکره واکسن ایرانی کرونا مصباح یزدی آلودگی هوا مازوت ناو هواپیمابر یو اس اس نیمیتز کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر

سرهنگ عبدالله خسروی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفربه مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیاردربال برآورد شده است.

وی ضمن تقدیرازهمکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان باتعامل دستگاه قضایی باپدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ماموریت در نیمکره جنوب زمین
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه عبور کرد
  • همه‌چیز درباره ناو شهید مهدوی؛ ناو مجهز به موشک بالستیکی که وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده توسط سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • ناو «شهید مهدوی» وارد نیمکره جنوبی زمین شد
  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • شناور سپاه از خط استوا عبور کرد/ اولین ماموریت در نیمکره جنوبی