Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج ناپایدار سطوح میانی و گرادیان فشار سطح زمین می باشد که منجر به کاهش دمای کمینه و ماندگاری هوای سرد و بعضی ساعات وزش باد در ارتفاعات و جاده های کوهستانی خواهد شد.

وی بیان داشت: اکنون  هوای کرج  و سایر شهرستان های استان سالم است که از بعداز ظهر امروز به مرور آلودگی هوا افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطرنشان کرد: هوای امروز سه شنبه   البرز صاف، یخبندان صبحگاهی، غبار محلی، کاهش محسوس دما ،‌ فردا چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری،‌بعضی ساعات رشد ابر، ‌یخبندان صبحگاهی ،‌عصر هوا آلوده ،‌ پنجشنبهآسمان  صاف،‌ یخبندان صبحگاهی،‌ غبار محلی ،‌هوا آلوده ،‌جمعه آسمان صاف،‌یخبندان صبحگاهی ،‌غبار محلی  و ‌هوا آلوده است .

بهاروند گفت: دمای هوای  امروز البرز  بین منفی ۶ تا پنج درجه بالای صفر،‌ فردا چهارشنبه بین منفی پنج تا ۶ درجه بالای صفر،‌ پنجشنبه بین منفی چهار تا هفت درجه بالای صفر و روز جمعه بین منفی چهار تا هفت درجه بالای صفر خواهد بود.

همچنین سرعت وزش باد امروز  تا روز جمعه در استان البرز حدود ۲۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است .

هوای استان البرز از ۱۸ روز پیش تاکنون در وضعیت ناسالم قرار دارد.

برچسب‌ها البرز گرد و غبار سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: البرز گرد و غبار سازمان هواشناسی البرز گرد و غبار سازمان هواشناسی اخبار کنکور یخبندان صبحگاهی درجه بالای صفر بین منفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۴۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد

هوای شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام و مرکز بهداشت این شهرستان اقدام به صدور توصیه و هشدار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، امروز _شنبه هشتم اردیبهشت_ بر اساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا وضعیت کیفیت هوای سطح شهر سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

از این رو مرکز بهداشت شهرستان سلماس اقدام به صدور توصیه و هشدار برای عموم شهروندان ساکن در این شهر به شرح ذیل کرد.

۱_ از تردد غیرضروری تمام افراد به ویژه افراد حساس شامل سالمندان، مادران باردار، کودکان و افراد دارای سابقه بیماری قلبی عروقی و تنفسی ممانعت شود.

۲_حضور در پارک‌ها و پیاده‌روی در شرایط آلودگی و گرد و غبار، صورت نگیرد .

۳_ استفاده از ماسک تنفسی فیلتردار N95 برای کارکنانی که به واسطه شغلی، بیشتر در معرض گردوغبار قرار دارند، مثل پلیس راهور, خدمات شهری و....ضروری است.

۴_ شهروندان در صورت مواجه با تنگی نفس و هر گونه ناراحتی قلبی- عروقی، سریعاً به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی و درمانی یا بیمارستان مراجعه کنند.

۵_ برای پیشگیری از ورود گرد و غبار به داخل ساختمان، در و پنجره‌ها و منافذ را ببندید و از باز و بسته کردن غیر ضرور آن‌ها خودداری شود.

کد خبر 748505

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • هوای سلماس برای گروه‌های حساس ناسالم اعلام شد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۷ روز آینده