Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@22:51:02 GMT

ترکیه در شمال سوریه، 4 مقر نظامی دیگر احداث کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۵۲۴۴

ساعت24-منابع وابسته به معارضان خبر دادند که ترکیه چهار مقر در اطراف بزرگراه «ام-4» احداث کرده و قصد دارد در استان ادلب نیز به مقرهای خود بیفزاید.

منابع نظامی وابسته به گروه معارض و تروریستی «الجبهة الوطنیة للتحریر» از اقدامات جدید ترکیه در سوریه خبر دادند و گفتند که نظامیان این کشور در حال احداث پایگاه در اطراف مسیر بین‌المللی «ام-۴» هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع که نخواستند هویتشان فاش شود، به روزنامه العربی الجدید گفتند، نظامیان ترکیه در ارتفاعات «تله قسطون» واقع در شمال «سهل الغاب» در حد فاصل شمال غرب حماه و جنوب غرب ادلب، گشت‌زنی انجام دادند.

به گفته منابع مذکور، نظامیان ترکیه قصد دارند در این منطقه محل مناسبی برای احداث مقر پیدا کنند. کما اینکه مقرهایی در طول مسیر ام-۴ احداث کرده اند. این مقرها از «الترمبه» در شرق ادلب تا منطقه «عین الحور» در غرب این استان امتداد دارد.

این منابع ادامه دادند، ارتش ترکیه در مناطق «الزعینیة»، «الغسانیة»، «جسر الشغور» و «جسر الکفیر» واقع در مسیر ام-۴ ، چهار مقر احداث کرده است و قصد دارد مقرهای بیشتری نیز احداث کند.

به گفته این منابع، گروههای تروریستی وابسته به ارتش ترکیه در این مقرها مستقر خواهند شد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، وزارت دفاع ملی ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پی عملیات پهپادی نیرو‌های مسلح ترکیه در شمال عراق ۳۲ عنصر گروهک تجزیه طلب پ ک ک از پای در آمدند.
بنا بر این اطلاعیه، عملیات فوق در مناطق هفتنین، گارا، هاکورک و منطقه عملیاتی پنجه قفل در شمال عراق صورت گرفته است.
در این اطلاعیه آمده عملیات علیه گروه‌های تروریستی تا ازپای درآمدن آخرین تروریست با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • احداث باغ در پایاب چاه‌های قزوین، ممنوع
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • مسیر دسترسی به آبشار لوه به دستور دادستان گالیکش مسدود شد
  • برداشت غیرمجاز از حق آبه دریاچه ارومیه/آب منطقه‌ای آذربایجان غربی جوابیه داد