Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان کرج از مراجعات مکرر جهت اخذ مجوز تردد و سفر به استانهای شمالی اظهار گلایه کرد و گفت: سلامت مردم برای ما در اولویت است و محکم و سختگیرانه جلوی هر گونه تردد غیر ضروری را خواهیم گرفت.

 به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، غفور قاسم پور با انتقاد از مراجعات مکرر مردم برای سفر به استانهای شمالی کشور گفت: مسافرت ها به استان گیلان و مازندران بر ناپایداری شرایط دامن زده است، روزانه نیز شاهد حجم بالایی از درخواست ها برای سفر به مناطق شمالی کشور هستم؛ افرادی که هیچ کار ضروری ندارند و می خواهند از شرایط استفاده کنند به سفر بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: این روند قابل قبول نیست و محکم و سختگیرانه جلوی هر گونه تردد غیر ضروری را خواهیم گرفت چرا که این افراد خواه ناخواه عامل شیوع و انتقال بیماری به استانهای همجوار خواهند بود.

قاسم پور همچنین خاطرنشان کرد : روند ایجاد زیرساخت های ثبت مشخصات متقاضیان با شرایط ویژه و خاص فقط افراد ( دارای گواهی فوت بستگان و احضاریه های قضایی) بصورت مجازی در جریان انجام است.

وی افزود: سلامت مردم برای ما اولویت بوده است و همه تلاش کردند این ایام به ویژه در استان البرز که شرایط آن بصورت یکپارچه با استان تهران دیده شده است و با وجوه مشترک بسیاری که بین این دو استان وجود دارد و برغم ترددهای بالا شاهد کاهش آمار تلفات بیماری کووید ۱۹ هستیم.

فرماندار کرج همچنین با اعلام گزارشی از اقدامات ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان بیان کرد: با تلاش ها و حمایت های استاندار و همکاری بین استانداری و فرمانداری و دستگاه های اداری، طرح های ابلاغی از سوی وزارت کشور بنحو مطلوبی به انجام رسید.

 

وی افزود: با همراهی و همدلی مردم عزیز به ویژه اصناف و کسبه که بسیار در این زمینه آسیب دیده اند، با تلاش دولت و اختصاص بسته های حمایتی سعی شد که بخشی از خسران وارده کاسته شود.

  

فرماندار کرج گفت: خدا را شاکر هستیم که در استان البرز با جمعیت فراتر از سه میلیون نفر، آمار فوتی های ناشی از بیماری کرونا تک رقمی شده و این امر نیز حاکی از بهبود شرایط  است، اما برغم کاهش بستری ها و فوتی ها باید کماکان برای تثبیت وضعیت شکننده فعلی تا کاهش قطعی بیماری تلاش کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز کرج کرونا محدودیت سفر تردد بین استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است

معاون حقوقی، امور مجلس و دولت فراجا در بجنورد، گفت: طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، سردار سرتیپ دوم سلیمان ملک‌زاده در جمع مردم مرکز استان خراسان شمالی در اجتماع حامیان طرح نور، اظهار داشت: استان خراسان شمالی در اجرای طرح قرآنی نور جزو استان‌های سرآمد کشور بود.

وی با سپاس از همراهی مردم در این طرح، افزود: با همراهی بزرگترین سرمایه اجتماعی پلیس که مردم هستند، یکی از پاک‌ترین و بهترین استان‌های کشور خراسان شمالی است.

معاون حقوقی و امور مجلس فرماندهی انتظامی کل کشور، تصریح کرد: استان خراسان شمالی در تمام مولفه‌های امنیتی از بهترین استان‌های کشور است.

ملک‌زاده گفت: من از طرف سردار رادان ماموریت دارم که از همرزمان خود در فراجای استان تقدیر کنم. تقدیر اصلی را نیز باید از مردم داشته باشیم که با همراهی پلیس یک استان برتر را ایجاد کردند. ما قدردان همراهی بی‌نظیر مردم هستیم.

سردار سعید مطهری‌زاده، فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی نیز در این نشست، اظهار داشت: قدردان حمایت‌های مردم هستیم و همیشه این حمایت‌ها موجب دلگرمی پلیس بوده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • رفع ۸ نقطه پرتصادف در شبکه راه‌های خراسان شمالی
  • رفع نقص ۸ نقطه پرتصادف در راه‌های خراسان شمالی
  • خراسان شمالی میزبان فلامینگو‌های مهاجر
  • یک نفر بر اثر ابتلا به هاری در مشهد فوت کرد
  • طرح نور در خراسان شمالی با بهترین شکل انجام شده است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • چرا بدن درد می‌گیریم؟
  • ترمیم آسفالت و بهسازی کمربندی های شمالی و جنوبی اراک
  • ثبت ۶ هزار مراجعه به مراکز مشاوره پلیس سمنان