Web Analytics Made Easy - Statcounter

از فروردین تا پایان آذر ماه امسال واردات جو، کنجاله سویا، دانه سویا به لحاظ وزنی و ارزشی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته روند کاهشی را تجربه کرده است.

به گزارش  ایسنا به نقل از روابط عمومی اتحادیه واردکنندگان نهاده های دام و طیور ایران  در ۹ ماهه ابتدایی سال گذشته دو میلیون و ۵۱۱ هزار و ۶۶۹ تن  جو به ارزش ۶۴۱ میلیون و ۷۹۲ هزار و ۳۱۰ دلار وارد کشور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میزان واردات جو از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه سالجاری به یک میلیون و ۳۴۰ هزار و  ۵۰۵ تن به ارزش ۳۲۶ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۲۷۴ دلار رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی  کاهش۴۷  درصدی و به لحاظ ارزشی کاهش ۴۹ درصدی را نشان می دهد.

گفتنی است؛ در ۹ ماهه ابتدایی سال گذشته میزان واردات کنجاله سویا به یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۱۱۰ تن به ارزش ۵۸۸ میلیون و ۱۱۷ هزار و ۱۲۰ دلار رسید.

از ابتدای فروردین تا پایان آذر ماه سالجاری یک میلیون و ۱۰۳ هزار و ۸۰۸  تن کنجاله سویا به ارزش ۴۶۱ میلیون و ۷۴۶ هزار و ۲۸۰ دلار وارد کشور شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته به لحاظ وزنی کاهش ۱۷ درصدی و به لحاظ ارزشی کاهش ۲۱ درصدی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، در ۹ ماهه ابتدایی سال گذشته  یک میلیون و ۸۷۴ هزار و ۹۱۰ تن دانه سویا به ارزش ۸۰۹ میلیون و ۷۶۰ هزار دلار وارد کشور شده است که در مقایسه با واردات یک میلیون و ۶۲۷ هزار و ۸۳ تنی دانه  به ارزش ۷۷۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۹۱۵ دلاری این محصول در دوره مشابه امسال به لحاظ وزنی کاهش ۱۳ درصدی و از نظر ارزشی کاهش ۵ درصدی را نشان می دهد.

لازم به ذکر است؛ از ابتدای فروردین تا انتهای آذر ماه سال گذشته  ۶ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۹۴۷ تن ذرت به ارزش یک میلیارد و ۵۲۸ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۶۱۰ دلار وارد کشور شده است که در مقایسه با واردات ۷ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۲۵ تنی ذرت به ارزش یک میلیارد و ۷۷۱ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۵۶۳  دلاری این محصول در بازه زمانی مشابه امسال به لحاظ وزنی رشد ۱۷ درصدی و به لحاظ ارزشی رشد ۱۶ درصدی را نشان می دهد.

براساس این گزارش، از فروردین تا پایان آذر ماه سال گذشته در مجموع ۱۱ میلیون و ۹۲۶ هزار و  ۶۳۶ تن  ذرت، جو، کنجاله سویا و دانه سویا به ارزش سه میلیارد و ۵۶۷ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۴۰ دلار وارد کشور شد که در مقایسه با واردات ۱۱ میلیون  و ۳۰۹ هزار و ۴۲۱ تنی همین اقلام  به ارزش سه میلیارد و ۳۳۳ میلیون و ۱۹۰ هزار و ۳۲ دلار در بازه زمانی مشابه به لحاظ وزنی کاهش ۵ درصدی و به لحاظ ارزشی کاهش ۷ درصدی را نشان می دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نهاده دامی درصدی و به لحاظ ارزشی درصدی را نشان می دهد دلار وارد کشور لحاظ وزنی کنجاله سویا یک میلیون آذر ماه سال دوره مشابه ارزشی کاهش سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت

ایتنا - تحلیلگران ادعا کردند که بیت‌کوین در بالاترین سطح خود قرار دارد و می‌تواند تا سطح ۴۲هزار دلار سقوط کند.
تحلیل‌های اخیر کارشناسان برجسته ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد که بیت‌کوین در حال حاضر بین ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار نوسان دارد و ممکن است برای رکود قابل توجه آماده باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، تحلیلگران این حوزه، در مورد بالا بودن احتمالی بازار که می‌تواند منجر به اصلاح قیمت تهاجمی شود، هشدار می‌دهند. همچنین یکی از تحلیلگران حوزه رمزارزها (DonAlt) نگرانی خود را در مورد آزمون‌های تکراری محدوده قیمت پشتیبانی ۶۳هزار تا ۶۱هزار دلار ابراز کرد.

این تحلیلگر گفت: بیت‌کوین به همان سطح قبلی بین ۶۳هزار  تا ۶۱هزار دلار بازگشته است. هرچه بیشتر این سطوح تکرار شود احتمال شکستن آن بیشتر است.
او پیش‌بینی کرد که حتی سرمایه‌گذاران صعودی نیز آماده سقوط به سطوح پایین‌تر از ۵۲هزار دلار یا ۴۶هزار دلار هستند.

کریپتوکارنسی نوشت، رضایت در بازار کریپتو اغلب پس از دوره‌های طولانی افزایش قیمت، ظاهر می‌شود، جایی که سرمایه‌گذاران بیش از حد خوش‌بین هستند و ریسک‌های بالقوه را نادیده می‌گیرند. این احساسات می‌تواند هوشیاری بازار و حجم معاملات را کاهش و آسیب‌پذیری در برابر اصلاحات ناگهانی بازار را افزایش دهد و معتقدم تا زمانی که خلاف این مورد ثابت یا تا زمانی که ۶۸ هزار دلار بازپس گرفته شود یا محدوده از دست رفته دوباره بازگردد، بازار همچنان در همین مسیر است.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۲ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۸۲ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۰۰ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۱۰ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱.۸ میلیارد دلار است که ۰.۵۲ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹ میلیارد دلار است که  ۹.۴۶ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۶.۵۸ میلیارد دلار است که ۸۹.۹۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۲ هزار و ۶۳۳.۳۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۱۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۰۵ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۹۷.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۳۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۲۷ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۸ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۵۹۲.۶۲   دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۲۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۷۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۶.۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۲۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۷۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۰۶۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۰۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۵.۲۸ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۴۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۳۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۰.۳۷ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۳۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۳.۵۶ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۱۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۵۶ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • رشد ۱۵ درصدی بخش نفتی اقتصاد ایران در سال گذشته
  • صادرات ۴۸۹ میلیون دلاری نساجی/ واردات به ۲.۲ میلیارد دلار رسید
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد