Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رضانیا امروز با اعلام این خبر افزود: در بازه زمانی آذر ماه ۹۳،مورد بازدید از کارگاه های تولیدی،خدماتی و صنعتی و نحوه  رعایت پروتکل های بهداشتی و پیشگیری از انتشار کروناویروس توسط کارشناسان واحد بهداشت حرفه‌ای انجام شد.

وی گفت : با توجه به اهمیت ویژه ای که موضوع بازرسی از کارگاه‌ها و همچنین نظارت بر اجرای پروتکل های بهداشتی دارد ،طی این بازرسی ها یک واحد متخلف بدلیل عدم رعایت دستورالعمل ستاد مقابله با کرونا به مراجع قضایی معرفی و برای ۸ واحد متخلف اخطاریه صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رضانیا گفت: با توجه به ضرورت آموزش و خودمراقبتی در شاغلین ،به ۹۳۸ نفر از شاغلان، در این کارگاه ها آموزش های لازم ارائه شد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش با تاکید بر اینکه وظیفه بازرسان در شرایط کنونی با اهمیت و دشوار است، افزود: با شیوع بیماری کرونا شرایط کار کارگران، انجام بازرسی از کارگاه‌ها، نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و موضوعات ایمنی بسیار با اهمیت تر شده لذا این نظارتها  باید با دقت و جدیت بیشتری پیگیری و انجام شوند.

برچسب‌ها سخنگوی شورای سلامت کیش ویروس کرونا کیش جزیره کیش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سخنگوی شورای سلامت کیش ویروس کرونا کیش سخنگوی شورای سلامت کیش ویروس کرونا کیش جزیره کیش اخبار کنکور کارگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محسن صیادی مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت:در گشت‌های مشترک بازرسی نظارت اصناف با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی و دیگر دستگاه‌های نظارتی، از ابتدای سال ۱۴۰۳ تعداد ۱۳۱ واحد صنفی پس از دریافت تذکرات متعددپلمب شدند.
او افزود: این واحد‌های صنفی علیرغم تعهد چندباره، متاسفانه باز هم به تخلفات خود ادامه دادند.
وی پرتکرارترین تخلفات را، کم فروشی، گران فروشی،  رعایت نکردن دستورالعملهاى بهداشتی، رعایت نشدن قوانین و مقررات نظام صنفی و عرضه خارج شبکه اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • شمار شهرک های ثبت نشده در نوشهر بالا است
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه بندی مشاغل می‌شوند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)