Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی شاهرودی رئیس عقیدتی سیاسی دفتر فرماندهی کل قوا  در گردهمایی علما و روحانیان شرق استان سمنان به مناسبت نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید سلیمانی، درباره شاخص‌های مکتبی این شهید گرانقدر، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‌ای که بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی مطرح فرمودند بیان داشتند که تقدیر این حوادث آن وقتی است که به سپهبد شهید سلیمانی و شهید ابو مهدی‌المهندس به عنوان یک فرد نگاه نکنیم بلکه نگرش‌مان به عنوان یک مکتب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برای نگاه مکتبی به سپهبد شهید سلیمانی باید دید که اصول و شاخص‌های حاکم بر نگرش مکتبی این شهید چه بوده است که اینگونه رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید دارند، افزود: یکی از شاخص‌هایی که باعث شد تا سپهبد شهید سلیمانی به این مقام مکتبی برسد، اصول حاکم بر نگرش شخصیتی ایشان است یعنی مجموعه ارکان اسلام و زیرساخت‌ها و مبانی و اصول‌ها در ذهن سپهبد شهید سلیمانی که نخستین آنها جامعیت اسلام است و اینکه این دین چقدر بر تار و پور زندگی اسلام نقش دارد.

انتهای پیام / گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سردار سلیمانی شهادت سپهبد شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • سلیمانی عملیات‌هایی داشته که هیچ ژنرال آمریکایی نداشته!
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • دشمن همواره در تلاش است نام خلیج فارس را تغییر دهد
  • معلم تراز در جمهوری اسلامی باید روحیه انقلابی و جهادی داشته باشد
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر