Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@01:31:47 GMT

آخرین جزئیات از انتقال آلابا به رئال

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۵۵۷۰

آخرین جزئیات از انتقال آلابا به رئال

رسانه‌های اروپایی از دستمزد بالای دیوید آلابا و پیچیدگی‌های توافق با باشگاه رئال مادرید پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، دیوید آلابا در آستانه انتقال رایگان از مونیخ به مادرید قرار گرفته ولی هنوز این انتقال رسمی اعلام نشده است.

شب گذشته یان اوگه فیورتوفت، بازیکن سابق و خبرنگار مطرح سایت ESPN و بیلد آلمان از توافق کامل آلابا و رئال مادرید پرده برداشت و این انتقال را نهایی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال رسانه‌های اسپانیایی از دستمزد بالای او در باشگاه مادریدی سخن می‌گویند. آلابا دستمزد سالیانه 13 میلیون یورو درخواست کرده که باعث می‌شود حقوق در مادرید دریافت کند. همین مسئله باعث شده تا برخی رسانه‌ها از عدم توافق و ادامه مذاکرات بین سران رئال و پینی زهاوی، مدیربرنامه این بازیکن صحبت کنند.

بیشتر بخوانید:

مذاکره ستاره بایرن با رئال مادرید

دیوید آلابا که می‌خواهد بعد از 10 سال از جمع مونیخی‌ها جدا شود از 5 باشگاه پیشنهاد دارد. او اما رویای بازی در مادرید را همیشه در سر داشته و به همین دلیل درخواستش انتقال به رئال است.

مارکا در این خصوص نوشت که آلابا پیشنهاد بارسلونا را به دلیل بازی در مادرید رد کرده و می‌خواهد با توافق کامل در تابستان آینده به این تیم بپیوندد.

باید دید مذاکرات در خصوص دستمزد چگونه پیش می‌رود. یکی از مشکلات کنونی مادرید تمدید قراداد سرخیو راموس بوده که هنوز به سرانجام نرسیده است. مادرید از کاپیتان خود می‌خواهد که حقوقش را به دلیل شرایط کرونایی کاهش دهد ولی از طرف دیگر آلابا بیشترین دستمزد را خواهد گرفت. این مسائل باعث شده تا هم تمدید قرارداد راموس و هم انتقال آلابا با شک همراه شود.

 البته با توجه به روند مذاکرات و نظرات رسانه‌های اروپایی به نظر می‌رسد آلابا سال آینده بازیکن زیدان خواهد بود و در روزهای آینده قرارداد نیز امضا خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی رئال مادرید زیدان داوید الابا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی

رئال سوسیداد میزبان رئال مادرید است.

طرفداری دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید در چارچوب مسابقات هفته سی‌وسوم لالیگا به مصاف هم می‌روند.

اطلاعات بازی رئال سوسیداد و رئال مادرید بستر مسابقه: هفته سی و سوم لالیگا، فصل 24-2023  تاریخ: جمعه، 7 اردیبهشت 1403 (26 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه آنوئتا (سوسیداد) داور: خوزه لوئیس مونوئرا مونترو ترکیب ابتدایی رئال سوسیداد و رئال مادرید

رئال سوسیداد: اعلام می شود

رئال مادرید (2-1-3-4): کپا | کارواخال، میلیتائو، ناچو، گارسیا | شوامنی، مودریچ، سبایوس | گولر | براهیم و خوسلو

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • گل آردا گولر به رئال سوسیداد (رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید)
  • رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ ترکیب رسمی
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • میلان علاقه مند به جذب دنی سبایوس
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • با درخواست آنچلوتی: بازگشت مدافع جوان به رئال