Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@22:56:02 GMT

برپایی نمایشگاه در دشتستان ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۵۶۷۵

برپایی نمایشگاه در دشتستان ممنوع شد

 فتح الله نوروزی  روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت باید وضعیت بازار روز و اصناف را با مدیریت بهتری رصد کنند و با جلب مشارکت دستگاه‌های متولی زمینه نظارت و مدیریت امور را برای پیشگیری از تشدید وضعیت کرونایی در این شهرستان فراهم کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت کرونایی شهرستان دشتستان هم اینک زرد است یادآورشد: رنگ بندی وضعیت موجود با عادی سادی و ساده انگاری بویژه در حوزه صنوف می‌تواند تغییر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دشتستان اظهارداشت: تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ترمینال‌ها بصورت جدی تر دنبال شود.

نوروزی افزود: اداراتی که مصوبات  ستاد مقابله با کورنا را بخوبی رعایت کرده‌اند، برای تشویق به مردم معرفی می‌شوند.

وی اضافه کرد: باید تبعات ناشی از ساده انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی بویژه دورهمی‌های خانوادگی در شیوع ویورس کرونا توسط شبکه بهداشت و درمان، شهرداری‌ها و بخشداران مناطق مختلف شهرستان اطلاع رسانی  شود.

فرماندار دشتستان گفت: شهروندان برای حفظ سلامتی خود محدودیت‌های تردد در مرکز شهرستان ۲۱ شب تا ۴ صبح  را جدی بگیرند و از برگزاری هرگونه دورهمی در فضاهای بسته خودداری کنند.

وی افزود: در راستای مشکلات ناشی از جریمه رانندگی  دور مجوز درمان شهروندان برای خروج از شهرستان توسط فرمانداری ادامه دارد.

نوروزی یادآورشد: با توجه به آمارهای روزانه شبکه بهداشت و درمان، روند شیوع کرونا در دشتستان نسبت به هفته های گذشته افزایش یافته است.

وی گفت: با توجه به اینکه پارک منابع طبیعی از مکان‌های پرتجمع است مقرر شد تا شبکه بهداشت و درمان و منابع طبیعی ضمن بازدید وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را اعلام کنند تا برای باز یا بسته بودن این مکان تفریحی تصمیم‌گیری شود .

نوروزی اضافه کرد: تمامی آزمون‌های مدارس به غیر از پایه دوازدهم در شهرستان دشتستان باید به صورت مجازی برگزار شود.

برچسب‌ها بوشهر ویروس کرونا دشتستان برازجان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا دشتستان بوشهر ویروس کرونا دشتستان برازجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر موزه بزرگ خراسان گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ نمونه آثار هنری با موضوع روددزی‌های سنتی خراسان به نمایش گذاشته شده است.

علی صفرنژادافزود: موضوع اصلی این آثار برگرفته و اقتباس از نقوش فرهنگی، تاریخی و سنتی و هندسی خراسان و ایران است.

وی گفت: جقه دوزی، قلاب‌دوزی‌های ارومیه و رشت، بلوچ دوزی و آینه دوزی‌های سیستان و بلوچستان، پته دوزی‌های کرمان و سمنان و ... در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

مدیر موزه بزرگ خراسان افزود: این هنرمند در کنار نمایشگاه برپا شده در موزه بزرگ خراسان، به صورت کارگاهی نیز در حال تولید رودوزی‌های سنتی است.

 

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه و کارگاه رودوزی‌های سنتی در موزه بزرگ خراسان
  • برپایی نمایشگاه آثار هنرجویان هنر‌های زیبای دختران میبد
  • برپایی نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا