Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@22:05:40 GMT

آمار کرونا در آمریکا به مرز ۲۱ میلیون نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۵۷۲۰

آمار کرونا در آمریکا به مرز ۲۱ میلیون نفر رسید

طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۸۵ هزار و ۲۸ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده به مرز ۲۱ میلیون نفر رسید.

به گزارش مشرق، طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم دو هزار و ۳۰ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۳۵۳ هزار و ۴۸۳ نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۸۵ هزار و ۲۸ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۲۰ میلیون و ۸۱۵ هزار و ۵۷۱ نفر رسید.

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جان هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا تاحدودی کاهش نسبی داشته است.

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را ۲۱ میلیون و ۳۵۳ هزار و ۵۱ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۳۶۲ هزار و ۱۲۳ نفر گزارش کرده است.

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۲۴ میلیون و ۳۳۶ هزار و ۹۳۲ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۴۳۲ هزار و ۲۹ نفر می‌رسد.

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد ایالت کالیفرنیا که در هفته‌های اخیر از نظر تعداد مبتلایان به کرونا بعد از رده دوم قرار گرفته بود، بار دیگر با دو میلیون و ۴۵۸ هزار و ۱۰۰ مورد ابتلا و ۲۶ هزار و ۸۸۰ مورد فوتی به کانون بیماری کرونا در آمریکا تبدیل شده است و ایالت تگزاس هم‌اکنون با یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۶۲۹ مورد ابتلا و ۲۸ هزار و ۵۵۱ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با یک میلیون و ۳۵ هزار و ۱۳۹ مورد ابتلا در رده پنجم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

نیویورک نیز با ۳۸ هزار و ۵۹۹ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۸۵ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۵۴۹ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۸۵۳ هزار و ۱۳۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دست‌کم ۴۸ میلیون و ۱۱۹ هزار و ۸۸ نفر بهبود یافته‌اند.

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۱۰ میلیون و ۳۵۷ هزار و ۵۶۹ مورد ابتلا و ۱۴۹ هزار و ۸۸۶ مورد فوتی و برزیل با ۷ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۶۰ مورد ابتلا و ۱۹۶ هزار و ۵۹۱ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی آمریکا دانشگاه جانز هاپکینز ایالات متحده کروناویروس آمار دانشگاه جان هاپکینز مبتلایان به کروناویروس تعداد مبتلایان مبتلایان به کرونا بیشترین تعداد مورد ابتلا مورد فوتی دست کم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۵۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • طرح احتمال سرقت اعضای بدن قربانیان توسط رژیم اسرائیل با کشف گور‌های دسته‌جمعی
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!