Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در حاشیه حضور در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران گفت: این وزارتخانه با همکاری دیگر دستگاه‌ها در موضوع شهادت سردار سلیمانی پرونده‌ای را تنظیم کرده که آماده ارائه در مجامع حقوقی و بین المللی است.

وزیر اطلاعات افزود: امیدواریم صدای مظلومیت این شهید در مجامع حقوقی به گوش جهانیان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: ما در برابر خون این شهید بزرگوار و همرزمانش رسالت داریم و این رسالت ما چند وجهی است که یک وجه آن پرداختن حقوقی به موضوع است.

وزیر اطلاعات گفت: تمام مستندات تروریسم دولتی و این نقض حاکمیت ملی کشور دیگر در این ترور دولتی وجود دارد و بیش از هزار صفحه در این زمینه کار حقوقی انجام شده است.

حجت الاسلام علوی تاکید کرد: اضافه بر جنبه حقوقی، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند جمهوری اسلامی ایران از خون حاج قاسم نمی تواند بگذرد و قابل گذشت نیست بخصوص که دشمن با وقاحت تمام آمده و این حرکت تروریستی را بر عهده گرفته و به نوعی روی آن مانور داده است.

وی ادامه داد: این جالب است که ترور انجام دهند، حاکمیت یک کشور را نقض بکنند و حقوق بشر ادعایی خود را زیر پا بگذارند و بعد ژست بگیرند. 

وی گفت: البته جمهوری اسلامی سیلی کوچکی در عین الاسد به دشمنان حاج قاسم زد اما سیلی اصلی و انتقام سخت در جای خود محفوظ است.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: اینکه این انتقام کی و چگونه گرفته شود بستگی به اراده جمهوری  اسلامی دارد و ایران به موقع این انتقام سخت را از دشمن خواهد گرفت و این کار را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

علوی با تاکید براینکه خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پایمال شدنی و جبران شدنی نیست، اظهار داشت: از دست دادن سرمایه ای مانند حاج قاسم قابل جبران نیست و دشمنان ما می دانند که جنایت بزرگی را مرتکب شدند.

شناسایی عاملان شهادت فخری زاده ادامه دارد

وی به شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند دفاعی و هسته ای کشورمان نیز اشاره کرد و گفت: مطالعات کاملی و شناسایی انجام شده ولی کار پایان یافته نیست و در حال انجام است؛ امیدواریم با دعای مردم و همت و هوشیاری سربازان گمنام امام عصر (عج) و سایر دستگاه های اطلاعاتی مرتبط با موضوع بتوانیم قاتلان را به دستگاه عدالت بسپاریم و مجازات شوند.

او ادامه داد: منتها قاتلان که به عنوان مباشران در قتل می شناسیم جزو این قضیه هستند لذا قاتلان اصلی این امر رژیم تبهکار صهیونیستی و اشغالگر قدس است که حیات خود را در همین حرکت های تروریستی و بزدلانه جستجو می کند.

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی می داند با شهادت افرادی مانند شهید فخری زاده باید نابودی نه چندان دور خود را پیش بینی کند زیرا با این ترور مرتکب جنایت و اشتباه بزرگی شد.

وی ادامه داد: ایران فخری زاده های بسیار و سردار سلیمانی های زیادی تربیت کرده و جای شهیدان فخری زاده و سلیمانی با رفتن آنها خالی نمی شود و کسانی که در مکتب حاج قاسم و در کلاس فخری زاده پرورش یافته اند جای آنها را پر و راهشان را ادامه می دهند و این آرزو بر دل دشمنان می گذارند که راه این شهیدان ابتر بماند.

منبع: الف

کلیدواژه: وزیر اطلاعات فخری زاده حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • روند ۴۰ پروژه شاخص شهر را به‌صورت جزئی بررسی می‌کنم
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • پیکر مطهر شهید ۲۵ ساله پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • مردم ایران با شهید و شهادت آشنا هستند
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • فیدان: مشتاقانه منتظر محاکمه مقامات اسرائیل هستیم