Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد سالاری، رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در شصت و دومین جلسه شورای شهر تهران در تذکری از نبود هیچ نوع سرانه خدماتی در شهرک پاسداران منطقه ۲۱ انتقاد کرد و گفت: هفته گذشته به همراه شهردار منطقه ۲۱ و مسئولین مربوطه بازدیدی از شهرک پاسداران داشتیم. این شهرک با ۲۵۰۰ واحد مسکونی در راستای سیاست مسکن مهر ساخته شده است و اکنون حدود ۱۰ هزار نفر جمعیت در آنجا ساکن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالاری ادامه داد: متاسفانه هیچ‌گونه سرانه آموزشی، ورزشی، فرهنگی، اجتماعی به جز یک مسجد در این شهرک وجود ندارد و تمام دانش آموزان این شهرک که با تهران نیز فاصله دارد، مجبورند برای تحصیل به محدوده‌ها و محلات مجاور بروند.

وی تصریح کرد: جالب اینجاست که اخیراً ساخت ۲۰۰۰ واحد مسکونی دیگر در آنجا شروع شده، بدون اینکه کم‌ترین توجهی به تامین سرانه‌های خدماتی شود و این یعنی ساکن شدن حدود ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵۰۰ واحد مسکونی، بدون مدرسه و سایر سرانه‌های خدماتی، لذا تذکر من به مسئولین دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط در تامین سرانه‌های خدماتی بخصوص وزارت راه و شهرسازی، سازمان زمین شهری، اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، وزارت آموزش و پرورش، وزارت ورزش و سایر دستگاه‌ها و نهادهایی که به صورت مستقیم مسئولیت تامین سرانه‌های این شهرک را دارند، است.

رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه ساکنان این شهرک از خدمات شهرداری تهران رضایت داشتند، اظهار داشت: هرچند تامین سرانه‌های مذکور مسئولیت شهرداری تهران نیست اما قرار شد ما برای حل این مشکل جلسه‌ای را با حضور ریاست شورای شهر و شهردار با مسئولین مربوطه داشته باشیم.

کد خبر 5114516 سمیرا خباز

منبع: مهر

کلیدواژه: مسکن مهر وزارت راه و شهرسازی شهرداری تهران شورای شهر آلودگی هوا شهرداری تهران قاسم سلیمانی شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران آیت الله مصباح یزدی پلیس راهور شورای شهر سازمان تامین اجتماعی شهر تهران وضعیت معابر میراث فرهنگی سرانه های خدماتی تامین سرانه شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا

سرایداری یکی از مشاغل پر زحمت در مدرسه محسوب می‌شود، این در حالی است که آنها نقش عمده‌ای در تشکیل فضا و محیطی سالم در مدارس را دارند. اما به گفته شهروندخبرنگار برای این قشر زحمتکش امکانات و مزایایی مانند مسکن در نظر گرفته نشده است.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروندخبرنگار

باعرض سلام وادب خواهش می‌کنم گزارشی در مورد حقوق و مزایای نیرو‌های خدماتی وسرایداران آموزش وپرورش تهیه کنید.  آنها از خدماتی نظیر مسکن نیز برخوردار نیستند.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تحویل ۱۴۸۳ سند نهضت ملی مسکن و ۱۰۰۰ فقره سند مالکیت در شهرک علوی
  • ضرورت احداث تهران جدید
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • ۷۷ درصد از مستاجران تهرانی موفق به دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند
  • درخواست تعاونی مسکن سازمان جنگل‌ها برای استقرار روی گسل
  • ۱۰۰ هزار خانواده فاقد مسکن در لرستان شناسایی شده است
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران