Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پرسپولیس و سپاهان اظهار کرد: این بازی به ال کلاسیکوی ایران معروف است و دیدار بزرگ و حساسی به شمار می‌آید. پرسپولیس و سپاهان جزو تیم‌های پرطرفدار هستند.

او ادامه داد: تیم پرسپولیس بعد از فینال آسیا ۲ مساوی در لیگ برتر فوتبال به دست آورد که  خستگی بازیکنان و نبود بشار رسن در این بازی‌ها مشهود بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم سپاهان بازیسازی را از خط دروازه شروع می‌کند. نویدکیا از بازیکنان فانتزی بهره می‌برد تا  با استفاده از عمق دفاع و ارسال از کناره‌ها  برای شهباززاده و کی روش استنلی به گل برسد.

سید صالحی بیان کرد: بازی پرسپولیس و سپاهان تقابل مربیان باتجربه و جوان است. نویدکیا برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال مربیگری می‌کند. هر تیمی که کمربند خط میانی خود را قوی‌تر ببندد به طور حتم نتیجه بهتری کسب می‌کند.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: نبود مهاجمی همانند آل کثیر باعث شده است که قدرت تهاجمی پرسپولیس کاهش یابد و جدایی بشار رسن هم به مشکلات سرخپوشان اضافه کرده است. عملکرد خط حمله پرسپولیس نسبت به سپاهان ضعیف‌تر بوده است، اما سرخپوشان خط دفاعی  بهتری نسبت به حریف اصفهانی دارند.

او در پایان درباره پیش بینی خود از نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان گفت: نتیجه این بازی به شرایط ۲ تیم از لحاظ روحی و روانی در روز بازی بر می‌گردد و هر تیمی وضعیت بهتری داسته باشد به موفقیت دست می‌یابد.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس - سپاهان؛ پیش درآمد شهرآورد پایتخت/ صدر در انتظار سرخ‌های ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان لیگ برتر فوتبال پرسپولیس و سپاهان بازی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس

وضعیت بازیکنان مصدوم تیم فوتبال سپاهان اصفهان قبل از تقابل حساس مقابل پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش‌مشرق، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان اصفهان است.

دو تیم با شرایط متفاوت پا به این دیدار می‌گذارند، سپاهان موفق شد در جام حذفی با برتری مقابل استقلال ملاثانی راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود و در مقابل پرسپولیس با شکست مقابل آلومینیوم اراک از این رقابت‌ها حذف شد.

رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان آخرین‌بار در دیدار مقابل تراکتور در بازی معوقه از هفته شانزدهم به میدان رفت و بعد از آن نتوانسته در چند دیدار گذشته طلایی‌پوشان را به دلیل مصدومیت همراهی کند. شایعاتی مبنی بر اینکه گفته می‌شود رضا اسدی دیدار مقابل پرسپولیس را نیز قطعا از دست داده نیز به گوش می‌رسد، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این بازیکن روند بهبودی خوبی را پشت سر گذاشته و احتمال دارد که برای این دیدار در دسترس کادر فنی قرار بگیرد.

فرشاد احمدزاده نیز که شنیده شد مصدومیتش در دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی تشدید شده است اما مشکلی برای همراهی سپاهان در دیدار مقابل پرسپولیس ندارد و قطعا در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند در ال‌کلاسیکو فوتبال ایران به میدان برود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • خداداد: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است | پرسپولیس بهتر است اما این حرف‌ها در مورد تیم نکونام خنده‌دار است
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • پرسپولیس به راحتی آلومینیوم و سپاهان را شکست می دهد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم