Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:20:03 GMT

نماینده ارومیه، مسافر زودهنگام لیگ دو؟

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۶۶۰۳

نماینده ارومیه، مسافر زودهنگام لیگ دو؟

شاگردان فرهاد فضلی با توجه به مشکلات عدیده مالی و البته پنجره بسته نقل و انتقالاتی که دارند، کاندیدای نخست سقوط به لیگ دو از لیگ یک به شمار می‌روند.

به گزارش "ورزش سه" با گذشت هشت هفته از برگزاری رقابت‌های فصل جدید لیگ یک، تیم نود ارومیه به عنوان تنها نماینده استان آذربایجان غربی در لیگ یک تنها 1 امتیاز توانسته‌اند به دست بیاورند که آن‌هم ماحصل تساوی با تیم گل ریحان البرز در هفته دوم بوده است و در مابقی دیدارهای خود تاکنون شکست‌های متوالی را متحمل شده‌اند؛ یکی از مشکلات اصلی نود که باعث شده تا در فصل جاری عملکردی ضعیف را از خود به جای بگذارد، بسته بودن پنجره‌ی نقل و انتقالاتی این تیم و استفاده از بازیکنان جوان و کم‌تجربه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که به واسطه مشکلات مالی در نقل و انتقالات تابستانه حل و فصل نشد تا این تیم نتواند در یارگیری عملکرد موفقی را داشته باشد.

 

هدایت این تیم اکنون برعهده فرهاد فضلی است، شاگردان فضلی روز گذشته در ورزشگاه کارگران تهران در هفته هشتم لیگ یک به مصاف تیم خوشه طلایی ساوه رفتند که با شکستی یک بر صفر میدان را ترک کردند تا همچنان رسیدن به پیروزی برای آن‌ها طلسم شده باشد.

 

فصل گذشته تیم شهرداری (علم و ادب) تبریز از 34 مسابقه خود در لیگ یک، تنها 10 امتیاز به دست آورد و خیلی زود سقوط این تیم به رقابت‌های لیگ دو مسجل شد و حالا این اتفاق با توجه به روند نتیجه‌گیری نودی‌ها در لیگ یک، اصلا بعید نیست این‌بار برای نماینده استان آذربایجان غربی رخ بدهد و آن‌ها خیلی زود مسافر رقابت‌های لیگ دو شوند.

نود ارومیه دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نود ارومیه دسته یک لیگ یک لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی رئال سوسیداد به مصاف این تیم رفت و موفق شد با تک گل آردا گولر برابر حریف به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

انجام دو بازی پرفشار برابر منچسترسیتی و بارسلونا در هفته گذشته باعث شده بود که کارلو آنچلوتی به صورت جدی به فکر بازی حساس برابر بایرن مونیخ در نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باشد که قرار است سه‌شنبه شب برگزار شود و به همین دلیل به بسیاری از بازیکنان ترکیب اصلی‌اش در این دیدار استراحت داد.

به همین دلیل بود که وینیسیوس در این بازی از ابتدا در ترکیب اصلی قرار نداشت و روی نیمکت نشسته بود و در دقیقه ۶۸ به دستور مربی ایتالیایی به جای گولر وارد میدان شد و حضورش در این بازی باعث شد که به رکورد جذابی دست پیدا کند.

این ستاره برزیلی حالا در ۲۳ سالگی موفق شده است در 258 بازی با پیراهن رئال به میدان برود و شب گذشته با رکورد گرت بیل از نظر تعداد بازی برای این تیم برابر شد که از یک سو هم نشان می‌دهد این بازیکن ولزی در طول دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو تا چه حد از میادین دور بوده است.

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • قهرمانی زودهنگام و بدون باخت مس/ دربی نقش‌جهان به نام گیتی‌پسند
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • در 23 سالگی: وینی به رکورد گرت بیل رسید!