Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری گفت: به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) و همزمان با ایام فاطمیه دوم طرح سوگواره یاس نبوی توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در این شهرستان اجرا می شود.

«پژمان جعفری »در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: یکی از برنامه های فرهنگی اداره اوقاف و امورخیریه اجرای طرح های فرهنگی متناسب با مناسبتها است که طرح سوگواره یاس نبوی همزمان با ایام فاطمیه همه ساله توسط اداره اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با  بیان اینکه امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و محدودیتهای اعمال شده به خاطر نبود تجمعات  این برنامه ها  محدود شده گفت:  این اداره امسال نیز برنامه سوگواره  یاس نبوی را متفاوت تر از سال های گذشته از فاطمیه دوم اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به وجود بیش از ده بقعه متبرکه شاخص در ملایر از سیاه پوش کردن و فضا سازی بقاع متبرکه شاخص شهرستان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: زیارت بقاع متبرکه نیز به صورت سرپایی و با رعایت پروتکل های بهداشتی  و بدون  تجمع زائران  در بقاع انجام می‌شود.

جعفری همچنین اطعام دهی به نیازمندان با توزیع غذا  در درب منازل در راستای نیت واقف مرحوم سیف الدوله در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در طرح سوگواره یاس نبوی دانست.

وی  از توزیع  یک هزار سبد معیشتی در بین خانواده های نیازمند در طرح سوگواره یاس نبوی با عنوان تبرکات فاطمی  خبر داد و گفت: : برای هر کدام از این بسته ها 350 هزار تومان هزینه واز محل موقوفات در راستای نیت واقف مرحوم شادروان سیف الدوله  تامین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر راه اندازی کاروان سوگواران یاس نبوی  به صورت پخش  ادعیه ، عزاداری و ...  در سطح شهر ملایر وبرنامه های مناسبتی را در فضای مجازی و در دو کانال امام زاده عبد الله و تکیه ابوالفضل ملایر را از دیگر برنامه های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ایام فاطمیه  برشمرد.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقاف ملایر سوگواره یاس نبوی شهرستان ملایر اداره اوقاف و امور خیریه ملایر طرح سوگواره یاس نبوی ایام فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم

 به نقل از شهرداری قم، مجید متین‌فر در جلسه هیئت‌مدیره سازمان بهسازی، زیباسازی و نوسازی اطراف حرم مطهر در خصوص پروژه تملک و تخریب مغازه‌های اطراف قبرستان نو اظهار کرد: با همکاری دادستانی در ماده ۸ بیش از ۹۰ درصد پروژه تملک و مغازه‌ها تخریب‌شده است.

وی افزود: به دلیل مشترک بودن دیوار وقفی با مغازه‌های قبرستان نو، اختلافاتی با اداره کل اوقاف به وجود آمده که تلاش مجموعه مدیریت شهری در راستای حل آن است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به پروژه ساماندهی میدان مطهری خاطرنشان کرد: در هسته مرکزی شهر قم نیاز به همکاری فعال تمام ارگان‌ها داریم و نقش آستانه مقدسه و اداره کل اوقاف در گسترش و پیشرفت و اجرای پروژه‌های مهم شهری بسیار پررنگ است.

متین‌فر در خصوص پروژه چهل اختران تصریح کرد: پروژه پارکینگ چهل اختران با ظرفیت ۱۰۰ خودرو و شبستان اجرا و تکمیل‌شده است.

وی تأمین بودجه برای پروژه‌های شهری را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال جاری پشتیبان‌های ملکی متناسبی برای اجرای پروژه‌های اطراف حرم مطهر در نظر گرفته‌شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم