Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی شبانه روز گذشته، بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۸۴ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۳ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۷.۸ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۱۵۱۹۶

۲

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۰۴۷۹۷

۳

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۰۱۳۰۲

۴

آزادراه قزوین - کرج

البرز

۹۵۳۸۲

۵

پاکدشت - تهران

تهران

۸۱۹۲۳

۶

آزادراه ساوه - تهران

تهران

۷۳۲۲۵

۷

تهران - پاکدشت

تهران

۷۱۰۰۹

۸

شهریار - تهران

تهران

۶۷۵۱۹

۹

تهران - شهریار

تهران

۶۶۸۳۹

۱۰

آزادراه تهران - ساوه

تهران

۵۹۹۴۹

ممنوعیت تردد به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای

محور چالوس حد فاصل مرزن آباد تا دزدبن واقع در استان مازندران، از مورخ ۸ دی ماه لغایت ۱۲ اسفند ماه ۹۹، از ساعت ۸ الی ۱۷ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته به غیر از روزهای شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چندروزه، به دلیل اجرای عملیات ترانشه برداری و اصلاح مسیر، حدفاصل کیلومتر ۵ الی ۱۵ مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌گردد.

آخرین وضعیت محورهای شمالی

تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

تردد در محور چالوس از ساعت ۸ الی ۱۷ ممنوع می‌باشد.

تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت)

ضمناً محور هراز دارای بارش برف و باران و محورهای فیروزکوه، چالوس و آزادراه قزوین-رشت دارای بارش باران و آزادراه تهران-شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی می‌باشند.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حدفاصل ساسانی تا پل فردیس

ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار - تهران در برخی از مقاطع

آخرین وضعیت جوی

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان و مازندران

بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان

کد خبر 5114525

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده هراز جاده چالوس مرکز مدیریت راه های کشور تولید نفت قیمت دلار مصرف گاز قیمت نفت اقتصاد چین وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی شاخص کل بورس ویروس کرونا مصرف برق بورس تهران تولید برق بازار سهام بانک مرکزی ایران آزادراه قزوین آزادراه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده هراز بازگشایی شد

به گزارش خبرآنلاین،بخشدار لاریجان با اشاره به برقراری تردد در جاده شریانی هراز، گفت: پس از بارش شدید باران در محور مواصلاتی هراز، ریزش سنگ و سنگریزه تردد در این مسیر ارتباطی پس از ایمن سازی و پاکسازی برقرار شد.

فارس در خبری نوشت:مهدی آباد اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش سنگین باران و تگرگ در بخش لاریجان بودیم که در مناطق کوهستانی ریزش سنگ و سنگریزه در مسیرهای اصلی و فرعی را به همراه داشت.

وی اعلام کرد: در مناطق بالادست و ارتفاعات بخش کوهستانی لاریجان با کاهش شدید دما شاهد ریزش برف بودیم. او افزود: بارش باران به همراه خود سیل و سیلاب را راه انداخته و باعث بروز اختلالاتی در آمد و شد خودروها شد.

این مهم در پایین دست براثر بارش شدید باران سیلاب به راه انداخته است.

بخشدار لاریجان به فعالیت شبانه روزی تمام دستگاه های راهداری و راهسازی خدمات رسان برای بازگشایی و پاکسازی محور هراز اشاره نمود. وی تصریح کرد: ریزش سنگ و سنگریزه از کوه در مناطق بایجان، باغ صفا و منطقه نمارستاق بیشتر از دیگر مناطق بوده است.

وی بیان کرد: هم اکنون در بسیاری از مناطق بخش لاریجان و محور هراز بارندگی و ریزش نزولات آسمانی را شاهد هستیم. در برخی مناطق جاده هراز نیز بارش برف و سرمای هوا حکمفرما است.

آباد تأکید کرد: مسافران و رانندگانی که قصد تردد در محور هراز را دارند از سفرهای غیرضروری به شدت پرهیز کنند. زیرا محور هراز بسیار لغزنده بوده و احتمال ریزش سنگ، سنگریزه و جاری شده سیل و سیلاب با توجه به سست شدن مناطق کوهستانی محتمل است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898746

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت / هراز مسدود شد
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها