Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز سه شنبه ۱۶ دی ماه همایش ملی تجلیل از برگزیدگان شاهد و ایثارگر حائز رتبه‌های زیر ۱۰۰ کشوری آزمون سراسری ۹۹ بدون احتساب سهمیه با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزیر علوم و تحقیقات و فناوری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین مراسم منصور غلامی وزیر علوم و تحقیقات و فناوری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: کار ارزشمندی که عزیزان ما در بنیاد شهید انجام داده اند و قدردانی از جوانان خانواده‌های ایثارگر که در عرصه علم تلاش می‌کنند بسیار تاثیر گذار است و در دین مبین اسلام هم از ابتدای رسالت پیامبر علم سر لوحه تمام امور بوده است.
وی ادامه داد:جوانان ما سرمایه‌های بزرگ این عرصه هستند و آنچه که حاصل تلاش‌ها است باید به دست جوانان سپرده شود تا در آینده خیلی بهتر در اختیار مردم قرار گیرد. در اعتقادات ما به این فریضه بسیار توجه شده است و کشور ما هم در شرایط پیش رو حتما به این جوانان نیاز دارد.
وی افزود: خوشبختانه در اثر تلاش‌های جوانان علی رغم همه محدودیت‌ها کشور بسیار جایگاه بسیار خوبی داشته است و قطعا این جزء افتخارات نظام اسلامی است که توجه و نگاه آینده نگرانه این نظام به علم را نشان می‌دهد.
غلامی بیان کرد:بعد از انقلاب اسلامی تعداد زیادی از شهدا دانشجو را داشته ایم که بسیاری از آنان از نخبه‌ها بوده اند. ایثارگران عزیزی که افتخار خدمت به آن‌ها را داریم بسیاری از نخبگان کشور هستند. این عزیزان که به دانشگاه وارد می‌شوند نشان دهنده این است که این عزیزان و فرزندان ایثارگران شایستگی حضور در دانشگاه‌ها را دارند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید فرزندان شهید ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مصلحیان رئیس انجمن ریاضی ایران گفت:در چهل و ششمین دوره مسابقات ریاضی دانشجویی کشور ۲۸ تیم دانشجویی از دانشگاه‌های کشور رقابت کردند که در پایان در بخش تیمی دانشگاه‌های صنعتی شریف، تهران، فردوسی مشهد، امیرکبیر و خواجه نصیر به ترتیب مقام‌های اول تا پنجم را به دست آوردند.

دیگر خبرها

  • رم ۱ - ۱ یوونتوس/ خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان، بیخ گوش گرگها+ فیلم
  • تصاویری از نخبه مازندرانی در دیدار با رهبر انقلاب + ویدئو | رتبه ۲۵ کنکور در حادثه گازگرفتگی درگذشت
  • تسلیت استاندار مازندران درپی درگذشت نخبه دارنده رتبه ۲۵ کنکور
  • برگزیدگان جشنواره نمایش کانون معرفی شدند
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • «پدیده کنکور ۱۴۰۲» و پدرش جان باختند
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • معرفی برگزیدگان مسابقات ریاضی دانشجویی کشور در تبریز
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی