Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، هیچ سرنخی از پسر  گمشده 17ساله آبادانی که از روز پنجشنبه گم شده است در دست نیست خانواده نگران از مسئولان و مردم خواسته‌اند به کمک‌شان بیایند تا فرزند‌شان را بیابند.


پسر عموی این پسر 17ساله که اهل یکی از روستاهای شهرستان آبادان است در گفتگو با خبرنگار رکنا گفت:رضا دریس که 17سال است و ساکن روستای خضر(طاها) غروب پنجشنبه برای رفتن به بازار از خانه خارج شده و تا ساعت ۹ و نیم شب با خانواده اش در تماس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما به دلیل نامعلومی گوشی موبایلش از دسترس خارج می شود و از آن به بعد پسر نوجوان به خانه بازنگشته وخانواده وی به همه جا مراجعه کردند اما هیچ خبری از او نیست.
گفتنی است مرد نگهبانی در روستای سید حسن حکیم آبادان مدعی شده است که ساعت تقریبی یک و نیم بامداد جمعه رضا دریس پسر17ساله را در نزدیکی محل نگهبانی اش در کنار یک پل در حال احداث مشاهده کرده که وی پس از لحضاتی درتاریکی شب ناپدید شد.
در خصوص مفقودی این پسر نوجوان پرونده در پلیس آگاهی تشکیل وتلاش برای یافتن وی بصورت ویژه در دستور کار پلیس آبادان قرار دارد.
خانواده وی نیز با انتشار عکس رضا 17 ساله خواستار کمک از خبرگزاری رکنا و همچنین مردم مسئولین برای پیدا کردن این پسر17ساله روستایی شدند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

علی رنجکش

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا گمشده اخبار حوادث خانواده پسر گمشده آبادان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا خودکشی عکس حوادث تهران اخبار تهران ایران مرد بازیگر سینما و تلویزیون کرونا اهدای عضو قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند

سازمان ملل متحد اعلام کرد از زمان آغاز جنگ غزه تا امروز ۸۵ درصد از مدارس این باریکه در حملات رژیم صهیونیستی آسیب دیده‌اند.

به گزارش ایسنا، موسسه آموزش و تحقیقات سازمان ملل متحد در بیانیه‌ای اعلام کرد تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند از هفتم اکتبر تا امروز ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه سیب دیده‌اند، از جمله ۲۹ درصد از مدارس سازمان ملل.

در بیانیه این نهاد سازمان ملل آمده است که این گزارش به کمک مرکز ماهواره‌ای سازمان ملل متحد تهیه شده و اطلاعات جامعی درباره تاثیر مخرب جنگ غزه بر زیرساخت‌های آموزشی ارائه می‌دهد.

بر اساس این گزارش، ۸۵.۸ درصد از مدارس غزه به نحوی آسیب دیده‌اند، از جمله بر اثر حمله مستقیم.

این نهاد همچنین اعلام کرد دست کم ۷۲.۵ درصد از مدارس آسیب‌دیده به بازسازی اساسی نیاز دارند و ۲۹ درصد از این مدارس تحت کنترل سازمان ملل هستند.

بر اساس این گزارش ۶۵.۳ درصد از مدارسی که توسط آوارگان غزه به عنوان پناهگاه مورد استفاده قرار داشت نیز مستقیماً مورد حمله قرار گرفته است.

این نهاد سازمان ملل با تاکید بر لزوم برقراری آتش‌بس برای بازسازی زیرساخت‌های آموزشی غزه، نسبت به استفاده نظامی رژیم صهیونیستی از مدارس برای بازداشت و بازجویی از فلسطینیان ابراز نگرانی کرد.

موسسه آموزش تحقیقات سازمان ملل همچنین اعلام کرد به دلیل نگرانی‌های امنیتی و محدودیت‌های فزاینده رژیم صهیونیستی امکان بازدید حضوری از مدارس وجود ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان ملل: ۸۵ درصد از مدارس غزه آسیب دیده‌اند
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • ۵۰ چادر برای اسکان حادثه دیدگان آتش‌سوزی روستای امام‌زاده ابراهیم برپا می‌شود
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • تصاویری از حضور ساکنان خسارت دیده در امامزاده ابراهیم (ع) شفت
  • حضور دادستان شفت در بین ساکنان خسارت دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • حوزه انتخابیه آبادان
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد