Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید وایثارگران در مراسم تجلیل از فرزندان ایثارگران رتبه‌های زیر ۱۰۰ کنکور سراسری بدون استفاده از سهمیه، گفت: جایگاه علم در آموزه‌های دینی و تربیتی ما موضوع ارزش گذاری علم و تربیت بسیار مورد توجه است.

وی ادامه داد: علم در آموزه‌ها نه مرز جنسیتی و نه محدودیت سنی و زمانی دارد، پیامبر نیز فرمودند برای فرا گرفتن علم مرز جنسیتی، زمانی، سنی و جغرافیایی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوحدی افزود:در آموزه‌های اجتماعی نیز این موضوع را داریم و ضرب المثل «توانا بود هرکه دانا بود» از این آموزه‌ها است، اما به دنبال هر علمی نیستیم و علمی که ضد ارزش‌های انسانی باشد را نمی‌خواهیم. ما در رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی امسال ۱.۲۵ درصد رشد نسبت به سال گذشته داشتیم و ۸۰۰ نخبه دارای مقام علمی و اختراع را داریم.
اوحدی خطاب به فرزندان نخبه ایثارگران بیان کرد: آن روزها  پدران شما از مرز‌ها دفاع کردند و امروز این افتخار بزرگ نصیب شما عزیزان شده که با علم خود از این کشور دفاع کنید.

وی گفت:آنقدر نبوغ در این جامعه وجود دارد که از حق سهیمه خود حتی استفاده هم نمی‌کنند و با تلاش‌هایی که انجام می‌شود امیدواریم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم از این عزیزان حمایت خوب و کافی را داشته باشیم.
انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بنیاد شهید فرزندان شهید ایثارگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه بیشترین ارتباط بین المللی را دانشگاه‌های بزرگ در کشور دارند، گفت: هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم از وضعیت همکاری بین‌المللی دانشگاه، پژوهشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی انجام می‌شود که در این ارزیابی‌ها، رتبه دانشگاه تهران اول شده است.

مسعود صدری نسب، رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با ایسنا گفت: بیشترین ارتباط بین المللی و پروژه های مشترک بین المللی را دانشگاه های بزرگ در کشور دارند. هرساله یک ارزیابی در وزارت علوم درباره وضعیت همکاری بین المللی دانشگاه، پژوهشگاه ها و مراکز تحقیقاتی انجام و دانشگاه ها رتبه بندی می شوند.

وی افزود: دانشگاه تهران در این ارزیابی رتبه اول را کسب کرده است. این دانشگاه به دلیل قدمت، دانشجو و  اعضای هیات علمی زیادی که دارد در اکثریت سال ها رتبه نخست را کسب می کند.

رئیس مرکز مطالعات و همکاری‌های علمی و بین‌المللی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ما با همه کشورهای دنیا به جز رژیم اسرائیل پروژه های مشترک دارند و تحریم مانعی برای انجام این همکاری بین المللی به وجود نیاورده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • کسب رتبه اول اداره کل راهداری و حمل و نقل در زمینه درآمد طی پارسال
  • اعطای بورس به رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ کنکور سراسری ۱۴۰۳ برای تحصیل دردانشگاه تربت حیدریه
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org
  • جشنواره سراسری اقوام ایران زمین در لرستان برگزار می‌شود