Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیفتراک، وسیله ای بسیار کاربردی در صنایع و معادن است... - اخبار بازار -

لیفتراک، وسیله ای بسیار کاربردی در صنایع و معادن است. اگر چه هیچ یک از ما کاربرد این وسیله را به طور مستقیم در زندگی روزمره لمس نمی‌کنیم، اما نبود و عدم استفاده از این وسیله سبب افزایش هزینه ها می‌گردد و لطمات فراوانی به صنایع و معادن وارد می سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از لیفتراک در صنایع و انبارها به جهت جابه‌جایی کالاهای سنگین و بارگیری و حمل استفاده می‌شود. کارهایی که انسان ها نمی‌توانند انجامشان دهند!

لاستیک لیفتراک

مصرف روزانه لاستیک خودروهای سواری و باری در ایران به جهت پیمایش زیاد بالاست.

هرزمان بحث از مصرف لاستیک می‌شود ناخودآگاه مصرف لاستیک های خودروهای تاکسی و سواری تداعی می‌شود و هرزمان بحث از قیمت لاستیک به میان می‌آید، ما را به یاد لاستیک تراکتور و یا لاستیک کامیون می‌اندازد.

اما  لاستیک لیفتراک ، از لاستیک خودرو سواری پر مصرف تر و در برخی موارد حتی از لاستیک کامیون و یا لاستیک تراکتور نیز قیمت بالاتری دارد.

تکنولوژی لاستیک لیفتراک به گونه ای است که می‌تواند در ابعاد کوچک وزن بسیار بالایی را در شرایط جغرافیایی مختلف تحمل کند.

لاستیک لیفتراک از سایز لاستیک بسیار کوچک و تا سایزهای لاستیک بسیار بزرگ که گاهی ارتفاع آنها به دو متر نیز می‌رسد تولید می‌شوند.

قیمت لاستیک لیفتراک نیز بسته به نوع لاستیک، ساختار و برند تولید کننده متفاوت است. لاستیک توپر از لاستیک بادی قیمت بالاتری دارد، قیمت لاستیک تولید کشور های آلمانی به نسبت به لاستیک کشور های آسیایی بالاتر است. همچنین تیوب و نوار استفاده شده درون لاستیک نیز می توانید در قیمت لاستیک تاثیر گذار باشد.

بازار لاستیک ایرانیان

آدرس : تهران ، خیابان امیرکبیر غربی ، بعد از پامنار مجتمع تیمچه امیرکبیر ، پلاک 309

شماره تماس :

021-33530482

021-33977049

انواع لاستیک لیفتراک

لاستیک لیفتراک ها به دو صورت لاستیک بادی و لاستیک توپر  استفاده می‌شوند

لاستیک بادی لیفتراک که مشابه تمامی لاستیک خودرو های خودمان است. درون رینگ نصب می‌شود و به وسیله دستگاه و پمپ باد، درون لاستیک از باد با فشار مناسب اشباع می‌شود.

درون لاستیک بادی لیفتراک از تیوب و نوار دور رینگی به جهت حفظ باد و مقاومت بیشتر استفاده می‌گردد.

اما لاستیکتوپرلیفتراک، کاملا توپر است!

درون لاستیک از مواد کائوچو و موادی که لاستیک با آنها تولید شده است پر شده است و فضای خالی وجود ندارد.

لاستیک توپر لیفتراک وزن زیادی دارد ، عمر بیشتری نسبت به لاستیک بادی لیفتراک دارد و همچنین از قیمت بالاتری برخوردار است.

برای نصب لاستیک توپر بر روی رینگلیفتراک می‌بایست از ابزار آلات پیشرفته و دستگاه پرس استفاده نمود.

از لاستیک توپر در صنایعی همچون ذوب فلزات، صنایع فلزی و ضایعات خودرو و … استفاده می‌شود.

کشور های کمی در جهان دارای تکنولوژی تولید لاستیک لیفتراک هستند

شاخص ترین کشور ها در زمینه تولید لاستیک بادی و لاستیک توپر لیفتراک کشورهای :

کره جنوبی ، آلمان ، ژاپن ، سریلانکا ، چین ، تایوان ، اندونزی، هند می‌باشند.

کشور عزیزمان ایران نیز در سالهای اخیر دستاورد های خوبی در زمینه طراحی و تولید لاستیک بادی لیفتراک کسب کرده است که جای افتخار و تقدیر دارد.

همچنان بستر رقابت بیشتر با تولید کننده های خارجی در زمینه لیفتراک برای کشور ایران عزیزمان محیا است.

درون لاستیک لیفتراک نیز مشابه لاستیک خودرو از سیم ، نخ یا به اصطلاح کورد، بید طوقه و تمامی ملزومات تولید لاستیک استفاده می‌شود.

مواد و ملزومات تولید لاستیک بادی لیفتراک و لاستیک توپر مشابه اند اما قالب و پخت نهایی و کمی از مراحل تفاوت اندکی با یکدیگر دارند.

این نکته حائز اهمیت است که نیاد از لاستیک ادوات دیگر همچون وانت، کامیون و … بر روی لیفتراک استفاده کرد.

ممکن است سایز لاستیک خیلی از ادوات مشابه لیفتراک باشد اما میزان تحمل وزن و کاربری آنها مناسب استفاده در لیفتراک نباشد.

جرثقیل های بزرگی در بنادر هستند که برای آنها نیز می‌بایست از لاستیک با ساختار صنعتی مناسب لیفتراک استفاده شود.

به دلیل جابه‌جایی کانتینرها در بنادر و وزن بالای کانتینر ها، لاستیک لیفتراک در بنادر دارای ساختار بسیار مقاوم و تحمل وزن بسیار زیادی می‌باشد.

پیش از اقدام برای خرید لاستیک انواع لیفتراک حتماً با مشاوران معتبر در این زمینه مشورت نمایید.

برخی از برند های تولید کننده لیفتراک عبارتند از :

لیفتراک سپاهان ، لیفتراک سهند، لیفتراک هلی، لیفتراک دوسان، لیفتراک تویوتا، لیفتراک کوماتسو، لیفتراک هیوندای، لیفتراک هایستر، لیفتراک آریا  و …

و ظرفیت مدل های مختلف تولید شده این برندها متفاوت است

از لیفتراک با ظرفیت 1/5 تن، لیفتراک 3 تن ، لیفتراک 7 تن تا لیفتراک 40 تن و بالاتر توسط این برند ها تولید شده است.

خرید لاستیک لیفتراک و کسب اطلاع از قیمت لاستیک توپر لیفتراک

فروشگاهبازارلاستیکایرانیان که با آدرس وب سایت www.BazarLastik.com نیز در دسترس تمامی هم‌میهنان عزیز ایران است، اقدام به فروش و تامین انواع لاستیکلیفتراک در سایزهای گوناگون کرده است.

بازار لاستیک ایرانیان ، یک فروشگاه لاستیک سنتی و آنلاین است که با داشتن بیش از سی سال سابقه در زمینه تامین و فروش لاستیک بادی لیفتراک، لاستیکتوپرلیفتراک، لاستیککامیون، لاستیکلودر و لاستیکادواتسنگینراهسازی و صنعتی، یک فروشگاه کامل در زمینه لاستیک خودرو به شمار می‌آید.

با آنچه در مورد لاستیک لیفتراک و اهمیت آن گفته شد، شایان ذکر است که پیش از اقدام برای خرید لاستیک لیفتراک، و انتخاب بین لاستیک بادی و لاستیک توپر برای لیفتراک، بهتر است با مشاوران بازار لاستیک ایرانیان تماس حاصل فرمایید و یا همچنین می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لاستیک لیفتراک و لاستیک توپر لیفتراک و سایر لاستیک های معدنی و راهسازی می‌توانید به وب سایت بازار لاستیک ایرانیان مراجعه فرمایید.

بازار لاستیک ایرانیان

آدرس : تهران ، خیابان امیرکبیر غربی ، بعد از پامنار مجتمع تیمچه امیرکبیر ، پلاک 309

شماره تماس :

021-33530482

021-33977049

"این مطلب تبلیغاتی است"

انتهای پیام/

R1012122/P/S1407,1431/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بازار ۱ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۰/۱۶|هر اونس طلا ۱۹۴۲ دلار شد ۲ چرا سکه گران شد؟/ افزایش ۲۰۰ هزار تومانی قیمت سکه در یک روز ۳ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۰/۱۵|ثبت بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر ۴ کشتی‌آرای: حباب سکه ۴۰۰ هزار تومان شد/ طلا و سکه خریدار ندارند/ قیمت طلا در آینده کم می‌شود یا زیاد؟ ۵ مصاحبه با کارشناس سازمان FDA : ایمنی در استفاده از انواع محلول ضد عفونی کننده دست ۶ قیمت داروها را آنلاین ببینید ۷ مراحل و شرایط گرفتن انحصار وراثت به چه صورت است؟ ۸ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۰/۱۴؛ آخرین قیمت طلا و ارز در بازار/ دلار کاهشی شد مهمترین اخبار بازار قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۱۰/۱۵؛ افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۲ میلیونی شد قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۱۰/۱۵|ثبت بالاترین قیمت طلا در ۸ هفته اخیر بهترین استراتژی سئو در سال ۲۰۲۱ که هر استارتاپی به آن نیاز دارد نکات مهم در فرآیند چاپ کارت پرسنلی مهمترین اخبار تسنیم موافقان حذف ۴۲۰۰: ۱۰۰هزار میلیارد یارانه آزاد می‌شود/ مخالفان: با انفجار قیمت، یارانه کمکی نمی‎کند، فقط در دارو ۴۷هزار میلیارد از جیب مردم خالی می‌شود/ بازی در پازل آمریکا؟ بازخوانی ادبیات سخنان سید حسن نصرالله/ آرمانخواهی و انگیزه‌های متفاوت رزمندگان مقاومت وزیر اطلاعات: ‌مستندات ‌ترور حاج قاسم در یک‌هزار صفحه احصا شد/ شناسایی‌های زیادی از عا‌ملان ترور شهید فخری‌زاده انجام دادیم ربیعی: موفق به مهار ویروس کرونا شدیم/ بعید می‌دانم شاهد جنگ جدید در منطقه باشیم رزمایش پهپادی ارتش آغاز شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لاستیک خودرو تولید لاستیک درون لاستیک قیمت لاستیک امروز ۹۹ ۱۰ قیمت ارز قیمت طلا کشور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری دستوری، باعث افزایش قیمت لاستیک می‌شود
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • ریزش سنگنین قیمت سواری اتوماتیک ایران خودرو
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • مالیات عایدی بر سرمایه در بازار خودرو چه اثری دارد؟
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • چگونه از خرید لاستیک، روغن و فیلتر تقلبی خودرو در امان باشیم؟ | لوازم یدکی اصل را از اینجا تهیه کنید
  • بازار لاستیک ترمز برید