Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام محمدی با بیان این‌که قدرت بالای نظامی ایران نشان داد که می‌توان در مقابل آمریکا ایستاد و او را در منطقه ضعیف کرد گفت: توان موشکی ایران بود که پوزه آمریکا را به خاک مالید و ابهت آن در هم شکست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا محمدی امام جمعه طبس در گفت‌وگو با خاورستان، به حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی عین‌الاسد اشاره کرد و گفت: زمانی که هیچ کشوری یارای مقابله با آمریکا نبود این توان موشکی ایران بود که پوزه آمریکا را به خاک مالید و ابهت آمریکا در هم شکست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در ایده‌هایمان استوار باشیم آمریکا را به چالش می‌کشیم

وی با بیان این‌که دنیا فهمیدند آمریکا ضربه‌پذیر است، افزود: اگر یک ملت و نظامی منسجم و در ایده‌هایشان استوار باشند؛ آمریکا را می‌توانند به چالش بکشند و قدرت او را تحت‌الشعاع قدرت خود قرار دهند.

امام جمعه طبس تأکید کرد: قدرت بالای نظامی ایران نشان داد که می‌توان در مقابل آمریکا ایستاد و او را در منطقه ضعیف کرد.

تخریب عین‌الاسد، ذلّت آمریکا را نشان داد

حجت‌الاسلام محمدی خاطرنشان‌کرد: غرور، تکبر و خودخواهی آمریکا اجازه نمی‌دهد که این ضربه را بپذیرد در حالی که تخریب عین‌الاسد سبب ذلّت‌شان شد.

وی ادامه داد: خبرنگاران آمریکا و کشورهای همسو با این کشور بیان کردند آمریکا به چالش کشیده شده است و این نشان داد ضربه سنگینی بر پیکیره آن‌ها وارد شده و این کشور ضعیف و ضربه‌پذیر شده است.

امام جمعه طبس افزود: جنازه‌های متعددی را از زیرآوارهای عین‌الاسد در آوردند؛ امکانات پیشرفته‌ای از بین رفت و کار بسیار بزرگی انجام شد.

حجت‌الاسلام محمدی بیان کرد: در دنیای امروز که ابرقدرت‌ها جز قدرت، چیزی نمی‌شناسند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "هر کشوری ضعیف باشد پایمال می شود"؛ باید قوی باشیم تا بتوانیم در مقابل آمریکا و استکبار ایستادگی کنیم.

وی یادآور شد: امروزه که استکبار و آمریکا انصاف و انسانیت ندارند و فقط منافع خود را در نظر می‌گیرند؛ باید قوی شد و در مقابل قانون جنگل آن‌ها برخورد کرد.

هر جا در مقابل آمریکا مماشات کردیم تحریم‌ها بیشتر شد

امام جمعه طبس بیان کرد: تجربه نشان داده است با توجه به قدرت اسلامی که ایران پیدا کرده است هرجا در مقابل آن‌ها ایستادگی کردیم، عقب‌نشینی کردند و هر جا مماشات کردیم و از نظر مذاکره، صلح و آشتی درآمدیم تحریم‌ها را بیشتر کردند.

حجت‌الاسلام محمدی افزود: این تجربه انقلاب اسلامی می‌گوید که در مقابل دشمن باید ایستادگی کرد و این استقامت منشا خیر و برکت است و این مهم دلایل قرآنی دارد.

قوی‌شدن در مقابل دشمن دلایل قرآنی دارد

وی با بیان این‌که طبق آیه "وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ تُرْهِبُونَ" هرچه که می‌توانید باید خود را قوی کنید، گفت: زمانی که امام خامنه‌ای می فرمایند خود را قوی کنید این آیه قرآن تجلی پیدا می‌کند.

امام جمعه طبس افزود: این قوی‌بودن در مقابل دشمن، آیه قرآن است و بیانیات مقام معظم رهبری نیز صراحت قوی دارد که در مقابل دشمن باید قوی باشیم.

تجربه تلخ مذاکرات هسته‌ای تکرار نشود

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: امیدواریم دولت این تجربه تلخی که در جریانات مختلف از جمله مذاکرات کسب کردند و فناوری هسته‌ای را به مذاکره گذاشتند و نتیجه آن نیز برملاشد، مد‌نظرشان باشد و تکرار نشود.

وی اضافه کرد: هدف از برجام بعدی، نابودی قدرت موشکی ایران است که اگر خدای نکرده قدرت موشکی ما زیرسوال برود، اصل موجودیت نظام اسلامی را به خطر می‌اندازد؛ دولت سر این موضوع مماشات نکنند، به مذاکره نرود و استقامت لازم را داشته باشد.

وی با بیان این‌که هرجا ما به ولایت‌مداری رسیدیم و توجه کردیم آن‌جا برد کردیم افزود: امیدواریم جایگاه و پذیریش ولایت در دستور قوای نظام باشد تا بتوانیم به عزّت لازم برسیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حجت الاسلام محمدی مقابل آمریکا مقابل دشمن امام جمعه طبس موشکی ایران عین الاسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران

امام جمعه باشت از جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست که یک موشک را به‌نام سردار شهید مهدی درخشان نام‌گذاری کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت، صبح امروز_ پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ با حضور سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و خانواده‌های معظم شهدا و گروه‌های مختلف مردم در شهر باشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام امید گنجه‌ای امام جمعه شهر باشت در ابتدای این مراسم با اشاره به جایگاه و مقام شهدا بر اساس آیات و روایات گفت: شهید سه منزل را تجربه کرده است آن سه منزل قلب پدر و مادر، معرکه شهادت و آغوش پروردگار است.

وی افزود: شهید از آغوش مادر به آغوش خداوند عروج کرده و جایگاه شهید قلب مادر و آغوش خداوند است.

گنجه‌ای گفت: در کتب تاریخی از پهناور بودن شهرستان باشت سخن به میان آمده‌است، این شهرستان از رودخانه پل بریم، اشکفت شاه تا شوش طول دارد و منطقه خان‌احمد باشت مسیر عبور امام رضا (ع)، است و من از این شهر بزرگ، شهر انسان‌های مدیر و کسانی که تمدن داشتند، سخن می‌گویم.

وی با بیان اینکه مدیریت در ذات فرزندان این شهرستان است، خاطرنشان کرد: از همه کسانی که شبانه‌روز برای برگزاری این اجلاسیه تلاش کردند، تشکر می‌کنم.

امام جمعه باشت در پایان از سردار فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران درخواستی داشت و گفت: سردار شهید مهدی درخشان، سردار بزرگی بود و به تعبیر خیلی‌ها او پدر موشک دریایی بود، درخواست من این است که موشکی یا یکی از تجهیزات موشکی سپاه را به‌نام این شهید نام‌گذاری شود.

کد خبر 750004

دیگر خبرها

  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • پایه‌های «پاتریوت آمریکایی» فرو ریخت
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • معلم خلاق، دانش‌آموز هنر آفرین
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)