Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@10:40:02 GMT

قوی سپید انزلی مدعی صعود به لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۷۵۸۲

قوی سپید انزلی مدعی صعود به لیگ برتر

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  ملوان یکی از تیم‌های محبوب شهرستانی فوتبال ایران به شمار می‌رود، تیمی که همواره معرف بازیکنان بزرگی به فوتبال کشور بوده، اما در سال‌های اخیر به دلیل مشکلات مالی نتوانست عرض و اندام کند، اما به نظر می‌رسد تلاش‌های پژمان نوری و مازیار زارع در قوی سپید نتیجه داده و حالا این تیم تبدیل به مدعی صعود شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برتری ۲ بر یک ملوان در برابر گل ریحان در یک جدال سخت و نفس گیر انزلی چی‌ها را ۱۵ امتیازی کرد.

حالا آن‌ها تیم دوم جدول هستند در حالی که با صدر تنها یک امتیاز فاصله دارند.

هر چند مس کرمان هم ۱۵ امتیازی و در تعقیب ملوان است، اما همین عملکرد از عزم جدی شاگردان مازیار زارع برای موفقیت در بازی‌های پیش رو خبر می‌دهد و اینکه آن‌ها در فصل جاری بزرگ فکر می‌کنند و هدفشان همان طور که اشاره شد صعود به لیگ برتر است نه ماندن در جمع تیم‌های دسته اولی است.

اگر ملوان در نیمه‌های جدول بود و این اندیشه را در سر داشت بدون شک با دغدغه به مسیر ادامه می‌داد، اما اکنون و در این جایگاه حتما به این نتیجه رسیده که تیم شایسته صعود است و از این پس ارایه بازی‌های خوب در برابر حریفان می‌تواند ملوان را به خواسته اش و جایگاهش برساند، حضور در لیگ برتر. واقعا جای چنین تیم‌هایی در لیگ برتر خالی است.

تا پایان راه زمان زیادی باقی مانده، اما یکی از خوبی‌های ملوان شخصیت تیمی است، تیمی که قهرمانی در جام حذفی فوتبال کشور هم در کارنامه او دیده می‌شود به طور حتم می‌تواند بزرگ فکر کند و با تلاش وافر و ستودنی دست به یک کار بزرگ بزند، صعود به لیگ برتر، از این رو که از ۱۸ تیم حاضر در لیگ یک ، تنها دو تیم به لیگ برتر صعود می‌کنند و با توجه به کثرت مدعیان صعود به لیگ برتر یک کار بزرگ است.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی صعود به لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!

کار بزرگ شگفتی‌سازان؛ سرود لیگ قهرمانان فصل آینده در مونتیلیوی پخش خواهد شد.

طرفداری | ژیرونا به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

دیدار تیم‌های ژیرونا و بارسلونا از هفته سی‌وچهارم لالیگا با پیروزی 4-2 سرخ‌وسفیدها به پایان رسید. تیم شایسته میشل سانچز، مثل بازی رفت با 4 گل بارسلونا برای از پیش رو برداشت و جای آبی‌واناری‌ها در رتبه دوم گرفت.

با پیروزی مقابل بارسلونا، ژیرونا رسماً برای اولین‌بار در تاریخ خود به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد. این دستاورد بزرگ در حالی به ثبت رسیده که سرخ‌وسفیدها دو فصل پیش از سگوندا دیویژن به لالیگا بازگشته بودند. تا الان حضور رئال مادرید، بارسلونا و ژیرونا از اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا، فصل 25-2024 قطعی شده‌است.

کار بزرگ میشل سانچز و شاگردان

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی ملوان و هوادار + پخش آنلاین
  • فدراسیون فوتبال ۳۵۰ میلیون تومان دیگر به جیب زد!
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • فستیوال بزرگ آرش مال: جشن افتتاحیه‌ای با شکوه در قلب منطقه آزاد انزلی
  • اقدام بشردوستانه سرمربی ملوان در انزلی
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • هفته سی و ششم لیگ جزیره/ هم آرسنال برد هم سیتی
  • صعود مدافع قهرمانی به فینال لیگ بسکتبال/ مهرام؛ ناکام بزرگ