Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید کشمیری در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن تقدیر از زحمات چند ماهه پرسنل بیمارستان در مبارزه با ویروس کرونا در خصوص تاخیر در تعمیر اتاق عمل بیمارستان اظهار داشت: تعمیرات اتاق عمل بیمارستان باتوجه به این که هم باید کار کند و هم تعمیر شود متاسفانه به تاخیر افتاد که خوشبختانه با کارهای صورت گرفته اتاق عمل رو به پایان است و امیدوارم تا چند هفته آینده تعمیرات آن به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به درمانگاه تخصصی شهید هاشمی بیمارستان کنگان افزود: احداث این درمانگاه متاسفانه به دلیل عدم تامین اعتبار به تاخیر افتاد و با پیگیری‌ها از سوی وزارت نفت، بهداشت و درمان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، اعتبار آن تامین شد و روند ساخت این درمانگاه در دستور کار قرار گرفت و درماه آینده شاهد شروع مجدد ساخت این درمانگاه خواهیم بود.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در خصوص پانسیون پزشکان متخصص بیمارستان کنگان گفت: خوشبختانه با جذب اعتبار از منطقه ویژه اقتصادی توانستیم هشت واحد مبله رهن کنیم و مشکل پانسیون پزشکان متخصص به صورت موقت را رفع کردیم.

کشمیری عنوان کرد: تعمیرات چند واحد پانسیون نیز در دستور کار است و تقریبا کار آن‌ها رو به اتمام است همچنین پروژه ساخت پانسیون با مذاکراتی که قرار است در وزارت بهداشت و درمان انجام شود، روند ساخت آن نیز ادامه یابد.

دبیرستاد مبارزه با ویروس کرونا در استان بوشهر بیان کرد: واحد اعزام بیمارستان و آمبولانس نیاز به تعمیرات دارد که تصمیماتی در این خصوص گرفته شد و امیدواریم تا چند هفته آینده مشکل این عزیزان حل شود تا بتوانند خدمات بهتری به مردم ارائه کنند.

کشمیری به مشکلات بیمارستان در خصوص انشعابات گاز و آب اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکلات آب و گاز بیمارستان دستورات خوبی از سوی فرماندار شهرستان داده شد که امیدواریم نیز این مشکلات تا ظرف چند روز آینده رفع گردد.

این مقام مسؤول در حوزه درمان به معوقات پرسنل بیمارستان نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه در خصوص پرداخت این معوقات اقدامات خوبی در بیمارستان صورت گرفته است و سعی می‌شود حقوق این عزیزان نیز با حداقل فاصله پرداخت شود.

کشمیری در مورد میزان کمک صنعت به حوزه درمان شهرستان کنگان گفت: حوزه صنعت مبلغ ۱۰ میلیارد تومان به صورت نقدی و علاوه بر آن مبلغ ۲۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی به حوزه درمان استان و همچنین مبلغ هشت میلیارد تومان از سوی وزارت نفت تجهیزات پزشکی خریداری شد.

وی عنوان کرد: از این مبالغ حدود ۱۰ میلیاردتومان به حوزه درمان شهرستان کنگان اختصاص یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان کنگان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اتاق عمل حوزه درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت

دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: CT اسکن مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت با همکاری و مشارکت گروه مپنا در نیمه دوم فروردین امسال راه اندازی شده و بهره برداری از آن، سطح ارائه خدمات درمانی را در این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ارتقا داده و موجب افزایش رضایت مندی مردم و دریافت کنندگان خدمت شده است.

او افزود: پیش از راه اندازی CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت، بیماران مرکز به ناچار باید به مراکز آموزشی درمانی مستقر در شهر ارجاع می‌شدند که این مسئله علاوه بر معطلی و طولانی کردن روند درمان، خطراتی را متوجه بیماران و کار را بر کادر درمان در دیگر مراکز آموزشی درمانی مرکز استان مضاعف می‌کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: از ابتدای راه اندازی آزمایشی CT اسکن این مرکز تاکنون بیش از ۴۰ بیمار خدمات تصویربرداری مورد نیاز را دریافت کرده اند؛ این در حالی است که این بخش هنوز به صورت رسمی افتتاح نشده و یقینا در آینده نه چندان دور نیاز بسیاری از مراکز درمانی را نیز پاسخ خواهد داد.

به گفته دکتر آشوبی، در حال حاضر قیمت دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در بازار حدود ۱۳ میلیارد تومان است و دانشگاه علوم پزشکی گیلان تنها یک میلیارد تومان برای آماده کردن فضا و تجهیزات هزینه کرده است.

او تصریح کرد: نصب و راه اندازی دستگاه CT اسکن ۱۶ اسلایس در مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به عنوان یک مرکز تخصصی و فوق تخصصی درمان کودکان در استان گیلان، یکی از جلوه‌های برون‌سپاری و بهره‌مندی از ظرفیت بخش خصوصی در تهیه و ارائه بسته‌های خدمتی سلامت به مردم است که علاوه بر خدمت با کیفیت و ارزان، هزینه تمام شده برای دولت را نیز کاهش می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راه اندازی دستگاه CT اسکن در بیمارستان ۱۷ شهریور رشت
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • ضریب اشغال بیمارستان سبلان اردبیل به ۸۵ درصد رسید
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • شیراز میزبان رویداد تخصصی بازساختی پزشکی آینده
  • درمانگاه تخصصی دیابت، طب کار و رادیولوژی دیجیتال همدان افتتاح شد
  • ‌رویداد تخصصی بازساختی ـ پزشکی آینده در شیراز برگزار می‌شود
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد
  • فعالیت‌های حوزه بهداشت و سلامت از ارزشمندترین کارها است