Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  طلاب و روحانیون بسیجی استان استان مرکزی ۱۱۰ اصله نهال به نیت شهدای روحانی استان مرکزی در منطقه گردو اراک کاشتند.

حجت الاسلام ابوالفضل رجبی مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله استان مرکزی گفت: طلاب و روحانیون بسیجی استان با هدف گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۱۰ اصله نهال درخت سنجد به نیت شهدای روحانی استان مرکزی در منطقه گردو اراک کاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام رجبی افزود: کاشت نهال به یاد شهدا با همکاری شهرداری در منطقه گردو یکی از برنامه‌های این قشر بسیج بوده که در تلاش هستیم با ادامه این نوع برنامه‌ها فرهنگ جهاد و شهادت را هرچه بهتر ترویج داده شود.

او اضافه کرد: گرامی داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای روحانی از اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این قشر از بسیج محسوب می‌شود.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله بیان کرد:روحانیت امروز هم همچون برهه‌های دیگر انقلاب اسلامی انگیزه جهاد و خدمت را فراموش نکرده و هرجا نیاز به ادای تکلیف باشد بدون هیچ گونی چشم داشتی حضور اثربخش خواهد داشت.

او ادامه داد: روحانیت و مدارس علمیه در دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی همواره در خط مقدم دفاع از ارزش‌ها حضور چشم گیری داشته اند.

حجت الاسلام رجبی تصریح کرد: روحانیون و طلاب بسیجی بیش از گذشته خود را متعهد به انجام تکالیف دینی و شرعی خود در صیانت و حراست از دستاورد‌های انقلاب اسلامی می‌دانند که با پیروی و لبیک به فرامین ولایت گام‌های استواری را دنبال خواهند کرد.

او تاکید کرد: فرهنگ سازی و گفتمان سازی امروز لازمه و شاکله اصلی جامعه اسلامی بوده که بسیج طلاب و روحانیون سپاه روح الله تلاش می‌نماید با به کارگیری نیرو‌های مومن و انقلابی در این مسیر ارزشمند بردارد.

انتهای پیام / ج

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه روح الله استان مرکزی طلاب بسیجی طلاب و روحانیون انقلاب اسلامی شهدای روحانی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است

ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور در سفر به اردبیل گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی امروز، ۸ اردیبهشت در سفر به اردبیل ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر شجاعت، ایستادگی و مقاومت را از جمله درس‌آموخته‌های شهدا برشمرد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین درس‌آموخته‌ها شهدا اخلاص در عمل است.

معزی با اشاره به ایثارگری و پایمردی شهدا در هشت‌ساله جنگ تحمیلی گفت: شهدا در پاسداری از ارزش‌های اخلاقی و دینی مهم‌ترین سرمایه زندگی یعنی جان خود را خالصانه را در راه خدا هزینه کرده‌اند.

نماینده رهبر معظم انقلاب در ادامه به نقش پررنگ جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت‌ساله جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و افزود: جوانان ایران اسلامی با بهره‌گیری از نهضت عاشورا در برابر قدرت‌های جهانی ایستادند و از آرمان و ارزش‌های خود پاسداری نموده‌اند.

وی در پایان جایگاه شهداء را والا دانست و تکریم و تعظیم مقام شهداء و خانواده آنان، جانبازان و ایثارگران را وظیفه ای همگانی برشمرد و بر لزوم ترویج فرهنگ ایثارگری در کشور تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • از وابستگی مطلق دفاعی به توان دفاعی و بازدارندگی رسیدیم
  • تجلیل از فرماندهان و مربیان برتر عقیدتی سیاسی
  • احیای جنگل‌های هیرکانی گلستان با تولید و کاشت سه میلیون نهال
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در سازمان‌های دولتی
  • روحانیون و طلاب قم، لباس نظامی پوشیده اند برای جنگ با که؟ با زنان و دختران این سرزمین؟!
  • ضرورت ارتباط با حوزه و ادامه تحصیل روحانیون شاغل در ارگان‌های دولتی