Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد آنلاین – مهسا نجاتی؛ از زمان پیروزی جو بایدن، بازار سهام آسیا روند صعودی را تجربه کرده است. اما حتی پیش از انتخابات ایالات متحده، شاخص‌ها در این قاره تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفتند؛ به عنوان مثال ژاپن یا کره‌جنوبی. با این حال، به دنبال اعمال قرنطینه جدید در توکیو، سهام Nikkei در آغاز معاملات روز دوشنبه دچار ضرر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سودهای قابل توجه از تابستان تا کنون، وضعیت ایالات متحده، جایی که شمار مبتلایان به صورت مداوم در حال افزایش بوده، را منعکس کرده، اما بازار سهام نسبت به شیوع مجدد ویروس کرونا به همان روشی که در اوایل سال 2020 این ویروس ظاهر شد، واکنش نشان نداد.

هنگ‌کنگ که در ماه ژوئیه با جهش قابل توجه شمار مبتلایان مواجه شد و همچنین درگیر استقلال خود از چین بوده، در نتیجه شاهد کمترین بهبود در بازارها بود.

در چین، جایی که شمار مبتلایان از بیشترین ثبات برخوردار بوده، بازارها از اوایل ژوئیه به بالاتر از سطح ژانویه رسیده‌اند، اما اخیرا از سودهای Kospi و Nikkei عقب مانده‌اند.

در نمودار ارائه شده، روند تغییر روزانه ارزش سهام آسیایی را مشاهده می‌کنید؛

پربیننده ترین مذاکره درباره برنامه موشک‌های بالستیک ایران برای بازگشت به برجام کره جنوبی خواستار آزادی سریع‌تر کشتی توقیفی است به چالش کشیدن پیروزی بایدن در انتخابات ۲۰۲۰/ آخرین دستاویزها برای تغییر نتایج انتخاباتی لغو کامل کلیه تحریم‌ها تنها گزینه واشنگتن برای بازگشت است ثروتمندترین فرد جهان چگونه به این جایگاه رسید؟/ جف بزوس احتمال شکست تجارت خود را در سر داشت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بازار سهام جو بایدن ارزش سهام سهام آمریکا بازار سهام آسیا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۷۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دومین مسابقه از سری سه گانه فینال بسکتبال­ غرب آسیا ساعت ۲۱:۱۵ امروز در ورزشگاه ازادی تهران برگزار می‌شود.

مسابقه اول سری سه گانه در لبنان به سود الریاضی لبنان رسید و در صورت پیروزی­ امشب تیم لبنانی این تیم قهرمان بسکتبال غرب آسیا خواهد شد و درصورت پیروزی شهرداری گرگان دو تیم در پیروزی ۱ - ۱ و مسابقه سوم در لبنان تکلیف قهرمان را مشخص می‌کند.

تیم‌های الریاضی لبنان و شهرداری گرگان با رسیدن به فینال غرب آسیا به رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا راه یافته اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • پیروزی شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • جام ملتهای فوتسال آسیا؛ تیم ملی ایران در آستانه رسیدن به 300 امتیاز و هزار گل
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • آغاز اجرای طرح کلید به کلید در ۱۸ استان کشور