Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه حل و فصل اختلاف بین دو طایفه گمشادزهی و شهنوازی با حضور حسین قاسمی، مدیریت قبایل و طوایف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و با حضور بزرگان دو طایفه، در محل سالن جلسات نهاد برگزار شد.

بنابر این گزارش، به موجب این توافق، دو گروگان آزاد و مقرر شد در آینده‌ای نزدیک جلسه‌ی نهایی صلح و سازش با انجام مراسم شریعت بین دو طایفه برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5114662

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سیستان و بلوچستان حسین قاسمی زاهدان صلح و سازش قاسم سلیمانی آیت الله مصباح یزدی اولین سالگرد شهادت حاج قاسم ویروس کرونا شیراز کرمانشاه آلودگی هوا آمار کرونا گرگان جبهه مقاومت عکس استانها بوشهر شهرستان کرج خطبه های نماز جمعه دو طایفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

بتول دانش شهرکی اظهار کرد: در این نمایشگاه و در پاویون سیستان و بلوچستان زنجیره‌های ارزش در حوزه‌ شیلات، آبزیان، خرما و سایر ظرفیت‌های استان در زمینه‌های سرمایه گذاری در معرض دید قرار گرفته و این ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی معرفی خواهد شد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در صنایع شیلاتی افزود: ۸۰ درصد تور ماهیگیری و ۳۰ درصد کنسرو ماهی کشور در این استان تولید می‌شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: وجود بیش از ۳۱۰ کیلومتر نوار ساحلی و ظرفیت‌های فراوان بالقوه مناطق ساحلی چابهار، کنارک، زرآباد و دشتیاری، این استان را به مرکز تولید و اشتغال تبدیل و زمینه‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف را فراهم کرده است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شیلاتی محرک توسعه اقتصادی سواحل بکر مَکُران است که می‌توان با سرمایه‌گذاری بیشتر در این حوزه علاوه بر ایجاد اشتغال و نقش‌آفرینی گسترده در صادرات آبزیان و ارزآوری، زمینه توسعه هرچه سریع‌تر این سواحل را فراهم کرد.

 نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آماده بازدید، بازدیدکنندگان است و سرمایه گذاران و علاقمندان می‌توانند برای بازدید از غرفه سیستان وبلوچستان به سالن شماره چهار غرفه شماره ۹ مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد