Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@18:29:05 GMT

تداوم محدودیت تردد شبانه در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۸۴۹۲

تداوم محدودیت تردد شبانه در مشهد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ریواده معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: براساس ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا تنها گروه شغلی چهار با محدودیت فعالیت در شهر‌های دارای وضعیت زرد از جمله مشهد روبرو هستند بنابراین تالار‌های پذیرایی و رستوران‌ها با شرایط خاص و محدودیت در پذیرش مشتری و سایر مراکز عرضه موادغذایی به صورت بیرون بر و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مجاز به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: هرگونه فعالیت آموزشی به صورت حضوری در مدارس، مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه ممنوع است و این آموزش‌ها در مشهد به شکل مجازی و غیرحضوری ارائه می‌شود. بیشتر بخوانید ادامه محدودیت تردد شبانه در خراسان رضوی معاون فرماندار مشهد ادامه داد: فعالیت ادارات و دستگاه‌های خدماتی ضروری با ۱۰۰ درصد کارکنان و بقیه نیز با دو سوم نیرو و به تشخیص مسئول مربوطه خواهد بود و تشکیل جلسات نیز حداکثر با حضور ۳۰ نفر مجاز است.

ریواده بیان کرد: همه بوستان ها، مراکز تفریحی و گردشگری، باغ وحش و باشگاه‌های ورزشی پربرخورد که مصادیق آن به اداره ورزش و جوانان اعلام شده تعطیل هستند.

او با تاکید بر عدم برپایی نماز جمعه و آئین‌های مذهبی و ملی در مشهد تصریح کرد: به رغم رفع محدودیت تردد بین شهر‌های دارای وضعیت زرد، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا چهار صبح روز بعد در مشهد برقرار است و خودرو‌های متخلف کماکان ۲ میلیون ریال جریمه خواهند شد.   انتهای پیام// م.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی مقابله با کرونا دستورالعمل های بهداشتی آموزش مجازی محدودیت تردد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به تداوم اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های مواصلاتی استان از احتمال ریزش سنگ طی هشدار هواشناسی در این محورها مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، یدالله جهان‌تاب بعدازظهر امروز_چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اجرای طرح اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران معمولاً در پایان هفته انجام می‌شود، اظهار کرد: این محدودیت‌ها، روزهای چهارشنبه هر هفته در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد و تا پایان هفته ادامه دارد.

وی افزود: در این ایام تردد تمام تریلرها در محور هراز و تردد تمام تریلر، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه در محور هراز تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز چهارشنبه ۱۹ ممنوع است، گفت: همچنین از ساعت شش تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه بیستم و جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت در این محور ممنوع است.

جهان‌تاب هم‌اکنون تردد خودروها در محورهای این استان را عادی و روان دانست و مطرح کرد: با توجه به وضعیت جوی و اعلام سازمان هواشناسی در محور کندوان شاهد بارش باران هستیم و در محورهای هراز و سوادکوه اما بارشی نداریم.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه اعمال محدودیت یک‌طرفه طی روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت در محور کندوان، از ساعت ۱۴ از آزادراه تهران_شمال برای خودروهای به مقصد چالوس انجام می‌شود، تصریح کرد: در آن روز از ساعت ۱۵ انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال و از ساعت ۱۷ از مرزن‌آباد به سمت تهران محدودیت یک‌طرفه از مسیر شمال به جنوب اجرا می‌شود.

جهان‌تاب ادامه اعمال این محدودیت یک‌طرفه را تا ساعت ۲۴ روز جمعه دانست و مطرح کرد: تردد از پل‌زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود و از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل‌زنگوله برای ساکنان و افراد محلی نیز تردد آزاد خواهد بود.

وی ادامه داد: طی این مدت تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از مسیر جنوب به شمال ممنوع است.

این مسئول با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محور هراز عنوان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک، محدودیت یک‌طرفه به‌صورت مقطعی طی روز جمعه بیست‌ویکم اردیبهشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان محور هراز انجام می‌شود.

جهان‌تاب با تاکید بر هشدار پیش‌بینی بارش باران و کاهش دید، لغزندگی و احتمال ریزش سنگ و اختلال تردد در جاده‌ها و محورهای کوهستانی از رانندگان خواست تا از تردد و توقف در مسیرهای صخره‌ای و همچنین حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند.

کد خبر 751767

دیگر خبرها

  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • صدور ۱۰ مجوز فعالیت گردشگری سلامت در مشهد
  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است