Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@14:05:50 GMT

پاس‌هایی که به تور ورزشگاه امام رضا نرسید

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۸۵۹۰

پاس‌هایی که به تور ورزشگاه امام رضا نرسید

شاگردان مهدی رحمتی در شرایطی روز گذشته با یک گل سایپا را شکست دادند که می‌توانستند به برتعداد گل‌های خود اضافه کند.

به گزارش "ورزش سه"، مثل همیشه پای ثابت بردهای تیم مهدی رحمتی گلزنی امین قاسمی نژاد بود و این بازیکن که در دو پیروزی گذشته شهرخودرو برابر ماشین سازی و ذوب آهن دبل کرده بود، در دیدار روز گذشته زنده تک گل سه امتیازی تیمش روی پاس حسین مهربان شد؛ هر چند که ارسال دقیقا حسن جعفری به تیرک اول و ضربه سر او می‎‌توانست گل دوم بازی را ثبت کند، ولی ضربه امین قاسمی نژاد به تیرک دروازه برخورد کرد، تا این بازیکن هم در ارسال دومین پاس گل فصل ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این البته تنها مرتبه ای نبود که جعفری مدافع راست شهرخودرو، که با ارسال یک پاس گل و به ثمر رساندن یک گل در بازی اول برابر ماشین سازی، نقش مهمی در پیروزی سه بر صفر تیمش داشت، او یکبار دیگر هم در نیمه اول روی یک پاس عرضی هم تیمی خود را در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار داد که منادی دروازه‌بان آماده این روزهای سایپا با واکنش خوب خود مانع از گلزنی حریف شد.


شهرخودرو در شرایطی با نتیجه یک بر صفر موفق به شکست تیم سخت‌کوش سایپا شد که موقعیت‌های بسیاری را مهاجمان این تیماز دست دادند و اگر فقط کمی با دقت تر و خوش شانس تر بودند، می‌توانسند نارنجی پوشان تهرانی را با اختلاف بیش از یک گل بدرقه کنند.


با این حال مهدی رحمتی با کسب سومین پیروزی در دهمین بازی فصل، 12 امتیازی شد و با خارج شدن از زیر فشار و قرار گرفتن در رتبه هشتم، با انگیزه و امیدواری زیادی به بازی های پیش رو خواهد اندیشید.

شهر خودرو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک است. آلومینیوم که در هفته شانزدهم پرسپولیس را در همین ورزشگاه شکست داده بود در پی تکرار این نتیجه برابر مدافع عنوان قهرمانی این جام است.

از آنطرف پرسپولیس در پی جبران نتیجه لیگ برابر اراکی‌ها و دفاع از عنوان قهرمانی خود در جام حذفی است و نیاز مبرمی به پیروزی دارد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی/ جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ورزشگاه امام خمینی اراک/

تیم داوری: امیر عرب براقی، هادی طوسی، علی احمدی، کیوان علیمحمدی/ناظر: حسین نجاتی

ترکیب آلومینیوم:
احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، امین جهان کهن، سیدمهران موسوی، یونس اکبرپور، بهروز نوروزی فرد، عارف حاجی عیدی، محمدامین کاظمیان، میلاد بدرقه، محمدمهدی لطفی
سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب پرسپولیس:
امیر رضا رفیعی، گئورگی گولسیانی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی و عیسی آلکثیر
سرمربی: اوسمار

دیگر خبرها

  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!