Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار جلالی گفت: امروز گفتمان سردار سلیمانی به گفتمان محبوب و رواج‌یافته تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در مراسم بزرگداشت سردار سلیمانی که صبح امروز در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی نقش مهمی در آزادسازی سوریه و مقابله با داعش داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که همه فکر می‌کردند دولت سوریه سقوط خواهد کرد، سردار سلیمانی با ساماندهی و نظم دادن به جبهه مقاومت از سقوط دولت سوریه جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها هم در صحنه راهبردی و هم در صحنه تاکتیکی شکسته خورده‌اند، اظهار داشت: بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی، مکتب شهید سلیمانی تولد یافت و شروع روند تفکری حاج قاسم از شهادت او به بعد آغاز شد و امروز سردار سلیمانی به یک قهرمان ملی تبدیل شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: اخلاص حاج قاسم به حدی بود که وقتی مدافعان حرم در مناطق جنگی با او برخورد داشتند، اخلاص او را به چشم می‌دیدند. امروز گفتمان سردار سلیمانی به گفتمان محبوب و رواج‌یافته تبدیل شده است.

جلالی با اشاره به تشییع پیکر سردار سلیمانی یادآور شد: تشییع پیکر شهید سلیمانی در تاریخ بی‌سابقه بود و این نوع تشییع پیکر، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان کشاند. امروز سردار سلیمانی به الگوی مبارزاتی جبهه مقاومت و جوانان تدبیل شده است. همچنین مکتب حاج قاسم یک خط فکری در جریان انقلابی محسوب می‌شود.

وی با بیان این مطلب که سردار سلیمانی همیشه تهدیدات را به فرصت تبدیل می‌کرد، عنوان کرد: این نوع ویژگی شخصیتی حاج قاسم را می‌توان الگوی عملیاتی مسئولان قرار داد.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به این مطلب که اگر از دشمن هراس نداشته باشیم، به راحتی می‌توان مقابل آن ایستاد و موئلفه‌های قدرت را تقویت کرد، گفت: مدل فرماندهی سردار سلیمانی با همه فرماندهان متفاوت بود. در مدل‌های فرماندهی دو نوع دستور «بیا جلو» و «برو جلو» وجود دارد. بیا جلو یعنی فرمانده خود جلوتر از همه پیش می‌رود و به بقیه می‌گوید که او را پشتیبانی کنند و برو جلو یعنی اینکه فرمانده به بقیه می‌گوید بروید جلو و او خود پشت سر بقیه راه می‌رود که مدل فرماندهی سردار سلیمانی از نوع اول بود. در میان فرماندهان نظامی اگر جستجو کنیم، ۱۰ نفر فرمانده مانند سردار سلیمانی پیدا نخواهیم کرد.

جلالی خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گفتند که حاج قاسم وزارت امور خارجه شماره یک ایران است و وزارت امور خارجه، وزارت امور خارجه شماره دوم ایران محسوب می‌شود؛ زیرا حاج قاسم سیاست خارجی را بر مبنای قدرت پیگیری می‌کرد اما وزارت امور خارجی سیاست خارجی را براساس دیپلماسی پیگیری می‌کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سردار سلیمانی تبدیل شده وزارت امور حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی

در جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران بررسی شد.

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال جاری با حضور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار فرجی پور جانشین و معاونین قرارگاه سایبری کشور، سعید رحیمی معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات این سازمان و معاونان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیرکل حوزه وزارتی، روسای سازمان‌ها، شرکت‌های تابعه و اپراتورهای تلفن همراه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سردار جلالی به تحلیل جامعی از عملیات وعده صادق در پاسخ به تحرکات رژیم صهیونیستی و نتایج و آثار راهبردی این عملیات در تغییر معادلات نظامی منطقه پرداخت.

وی در ادامه با توجه به ماهیت کارکردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به تبیین تهدیدات متصور در این حوزه و ضرورت انجام اقدامات برای افرایش پایداری و تاب آوری زیرساخت‌های این حوزه پرداخت.

در ادامه گزارشی از اقدامات پدافند غیرعامل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سوی مسئولان وزارت ارتباطات ارائه شد.

بررسی آخرین وضعیت و پیش‌بینی تهدیدات و اجرای اقدامات فوری برای امن‌سازی زیرساخت‌های ارتباطی و مخابراتی و ارتباطات حداقلی در زمان بحران، اتخاذ تدابیر لازم برای ارتقای امنیت و صیانت از مراکز، حوضچه‌ها و خطوط ارتباطی مهم، اجرای طرح نظارت هوشمند و تصویری و ضرورت انجام اقدامات فوری و اولویت‌دار برای ارتقا امنیت سکوها، خدمات‌رسان‌ها و پیام‌رسان‌های داخلی و برگزاری مستمر رزمایش‌ها به ویژه رزمایش‌های شبکه ملی اطلاعات از دیگر مواردی بود که در این جلسه بررسی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقا امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • تاکید پدافند غیر عامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • تاکید پدافندغیرعامل بر ضرورت ارتقای امنیت پیام‌رسان‌های داخلی
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند