Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با ادعای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور حکم مهدی جهانگیری، گفت: متاسفانه ادعایی که یکی از فعالان حوزه فضای مجازی در ارتباط با حکم وی مطرح شده، صحت ندارد.

خبرگزاری میزان - غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی دستگاه قضا در جریان نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال خبرگزاری میزان در رابطه با ادعای منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر صدور حکم مهدی جهانگیری، گفت: متاسفانه ادعایی که یکی از فعالان حوزه فضای مجازی در ارتباط با حکم وی مطرح شده، صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: هنوز دادگاه تجدید نظر در این خصوص حکم قطعی صادر نکرده است. حتی اطلاعی که من دارم برای هفته آینده جلسه‌ای در این ارتباط برگزار خواهد شد و رسیدگی دادگاه تجدیدنظر ادامه دارد. انتظار داریم دیگران هم اخبار جعلی نسازند و منتشر نکنند.

سخنگوی قوه قضاییه تاکید کرد: این روز‌ها ما متاسفانه شاهد اخبار کذب فراوانی در مورد پرونده‌های قضایی هستیم، مانند خبر کذبی که در خصوص پرونده آن دختر آبادانی و مامور پالایشگاه اتفاق افتاده بود و مدعی شدند که تصمیم گیری شده و مامور تبرئه شده و دختر محکوم شده که تکذیب شد. اخبار کذب دیگری مانند اینکه در خوزستان در ارتباط با پرونده واگذاری هفت تپه مکاتبه و مداخله دادستان مانع از تصمیم گیری هیات داروی در ارتباط با موضوع واگذاری شده است که خبر کذب بود یا مداخله معاون دادستان کل کشور در ارتباط با موضوع مصرف سوخت مازوت و امثالهم که تکذیب شد

اسماعیلی بیان داشت: ما متاسفانه اخبار کذب زیاد می‌شنویم و توصیه ام به همه کسانی که در فضای مجازی و در عالم اطلاع رسانی دستی دارند این است که اخبار را قبل از آنکه بخواهند منتشر کنند یک بررسی در ارتباط با صحت و سقم آن انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب ها: غلامحسین اسماعیلی مهدی جهانگیری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامحسین اسماعیلی مهدی جهانگیری مهدی جهانگیری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

باشگاه استقلال روز گذشته اولین جلسه هیات مدیره با حضور مالک جدید را برگزار کرد و پس از آن هم شرح جلسه در رسانه‌ها منتشر شد.

پس از اتمام جلسه، در رسانه‌ها خبری در خصوص بحث در خصوص تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج فارس» در رسانه‌ها منتشر شد که این خبر صحت ندارد. روابط عمومی پتروشیمی خلیج فارس اعلام کرد: درباره این مساله در جلسه صحبتی نشده و مشخص نیست این خبر با چه منبعی در رسانه‌ها منتشر شده است. تغییر نام استقلال و بحث درباره آن در جلسه هیات مدیره دیروز، صحت ندارد.

گفتنی است دیدار بعدی استقلال در لیگ روز چهارشنبه مقابل تراکتور برگزار می‌شود که اولین دیدار این تیم پس از واگذاری به پتروشیمی خلیج فارس است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تکذیب ادعای ارزپاشی از محل ذخایر ارزی
  • آسیب‌شناسی استفاده از فضای مجازی در نظام تبلیغی‌رسانه‌ای مساجد
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا
  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • ایسنا: تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • تکذیب خبر فعال شدن سامانه دهک ریاست جمهوری
  • هاشم‌نژاد: غافلگیرانه گل خوردیم