Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی اصفهان و صنعتی اصفهان می توانند نقش موثرتری در جامعه علمی شهر ایفا کنند، گفت: این دو واحد نیازمند حمایت بیشتر مسئولان استان اصفهان هستند.

مهدی باصولی، امروز (سه شنبه -۱۶ دی ماه) در آیین تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید جهاد دانشگاهی واحد اصفهان که در تالار رویش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سرمایه های شهر اصفهان مردم آن هستند که به هنر و خلاقیت مشهورند و زمانی که این شهرت در کنار نام جهاد دانشگاهی و ظرفیت های این نهاد قرار می گیرد، مفهومی دو چندان می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه استان اصفهان تنها استانی است که دو واحد جهاد دانشگاهی در آن مشغول به فعالیت است، گفت: ظرفیت این استان ایجاب کرده این دو نهاد در کنار هم و در تعامل خوب با یکدیگر خدمات ارزنده ای به جامعه ارائه دهند و این موضوع شایسته استان بی بدیل اصفهان نیز هست.

به گزارش ایسنا، معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، ارکان جهاد دانشگاهی را در اصفهان قابل تقدیر خواند و افزود: یکی از مهمترین مسایلی که در این سال ها با آن روبرو بودیم تعامل دو واحد صنعتی اصفهان و اصفهان است که شایسه تقدیر است. این دو واحد با این تعامل خوب با یکدیگر موجب هم افزایی شده و شاهد تحولاتی در حوزه علوم انسانی، اجتماعی و پزشکی در واحد اصفهان و خدمات فنی و صنعتی قابل تقدیر در واحد صنعتی اصفهان بوده ایم.

باصولی با بیان اینکه در سال ۹۳ برخی واحدها که برنامه مشخصی نداشتند تحت حمایت واحد مرکزی قرار گرفتند، تصریح کرد: واحد اصفهان نیز یکی از این واحدها بود که اکنون نه تنها هدف ۴ را به طور کامل محقق کرده، بلکه در حال حاضر آمادگی داشتن پژوهشکده ای در حوزه مطالعات شهری را دارند.

وی افزود: در سال های اخیر خدمات گروه های پژوهشی جهاد دانشگاهی به شورای شهر و شهرداری ارائه شده است. این دو واحد با حمایت مجموعه استان می توانند خدمات خود در حوزه مطالعات شهری و صنعتی را به خوبی ارائه دهند و خواستار حمایت استان از این دو واحد هستیم.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی، واحدهای جهاد دانشگاهی صنعتی و اصفهان را جزء معدود واحدهای استانی که از ظرفیت مالی دولت استفاده نکرده اند، معرفی کرد و گفت: عمده تلاش این دو واحد از سوی خودشان بوده است و از انتظارات ما این است که مجموعه استان هر دو واحد را بیشتر از پیش حمایت کند. اکنون ۷ مجموعه از جهاد دانشگاهی در اصفهان فعال هستند و انتظار ما این است که از دو واحد صنعتی اصفهان و اصفهان حمایت شود.

باصولی از زحمات محمود مراثی رییس سابق جهاد دانشگاهی واحد اصفهان قدردانی کرد و گفت: تا پیش از سال ۹۳ جهاد دانشگاهی اصفهان هویت اندکی داشت و با تلاش ریاست قبلی و اعتماد به جوانان توانست بسیاری از اهداف خود را محقق کند.

معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: اکنون جهاد دانشگاهی واحد اصفهان و صنعتی اصفهان با کمترین بودجه اقدامات بسیار شایسته ای ارائه کرده اند و در حال حاضر موفق به کسب موفقیت های بسیاری شده اند.

باصولی گفت: مقامات استان اصفهان بدانند که با حمایت از واحدهای صنعتی و اصفهان می توانند نقش موثرتری از این دو واحد در شهر داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی مراسم تودیع و معارفه معاون هماهنگی و امور مجلس جهاد دانشگاهی جهاد دانشگاهی صنعتی اصفهان واحد اصفهان دو واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران، مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران (مرحله استانی) به منظور شرکت در نخستین دوره مسابقه ملی «سدید» را تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ تمدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مسابقه ملی «سدید» در ۴ بخش کتاب، پایان‌نامه، مقاله و طرح‌های پژوهشی برای دانشجویان مقاطع تحصیلی مختلف در خرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.


در این مسابقه دانشجویان همه مقاطع تحصیلی می‌توانند معرفی کتاب، ارائه مقاله چاپ‌شده در مجلات معتبر و یا طرح‌های پژوهشی و اختراعات خود را طی مدت ۳ دقیقه در حضور داوران ارائه کنند، دانشجویان مقاطع تحصیلی ارشد و دکتری هم باید از پایان‌نامه و یا رساله دکتری خود طی همین مدت دفاع کنند.


براساس آئین‌نامه این مسابقه، طرح‌های ارائه‌شده باید در زمان دانشجویی یا حداکثر دو سال پس از دانش آموختگی به پایان رسیده باشد و دارای گواهی اتمام طرح و اعلام رضایت کارفرما برای ارائه در مسابقه باشد.


دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان تهران تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۳ مهلت دارند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی باشگاه کتابخوانی دانشجویان ایران به نشانی BookRc.ir مراجعه کنند و یا مشخصات خود را به پیام‌رسان ایتا و تلگرام با شناسه @ FarhangiJUT ارسال کنند.


برگزیدگان این مرحله از مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و لوح تقدیر معتبر به مرحله کشوری معرفی می‌شوند.


جوایز نقدی در نظر گرفته‌شده برای برگزیدگان این مرحله از مسابقه ملی «سدید» شامل موارد ذیل است:


یک جایزه ۲۰ میلیون ریالی برای یک نفر
دو جایزه ۱۰ میلیون ریالی برای دو نفر
۳ جایزه ۵ میلیون ریالی برای سه نفر


سازمان ترویج مطالعه و نشر جهاد دانشگاهی با همکاری و مشارکت دبیرخانه مسابقات جهاد دانشگاهی، معاونت فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی تهران و جهاد دانشگاهی، اداره‌کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران این مسابقه ملی را در استان تهران برگزار می‌کند.

 

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • حمایت ستاد توسعه فناوری‌های مواد و ساخت پیشرفته از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی حمایت می‌شوند
  • حمایت معاونت علمی از طرح‌های شیرین‌سازی آب و مدیریت پساب‌های صنعتی
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • از دانش‌بنیان‌ها، مخترعان و گروه‌های جهادی حمایت کنید
  • لزوم حمایت بیشتر مسئولان از کارگران در شرایط جنگ اقتصادی
  • حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استفاده از جوانان متدین در دستور کار مسئولان قرار گیرد