Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر، در نشست بررسی اقدامات انجام شده در طرح محله‌محور شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: موفقیت در اجرای این طرح که با هدف شناسایی، پیگیری و حمایت از بیماران کرونایی و خانواده‌های آنان صورت می‌گیرد نیازمند همراهی و همکاری تمامی دستگاه‌ها و بسیج کلیه امکانات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: همه مدیران باید سلیمانی‌وار وارد میدان نبرد شوند و با رفع مشکلات و موانع، زمینه تحقق اهداف این طرح را فراهم نمایند.

هادی هادی نسب با اشاره به رصد آمار شیوع ویروس کرونا در شهرستان و دغدغه مسئولان ذیربط، ادامه داد: شرایط و وضعیت کنونی کشور، شرایط ویژه‌ای است و نیاز به حضور و همکاری همه دستگاه‌ها همانند موقعیت جنگ هشت ساله است و انتظار می‌رود مدیران و مسئولان با دقت نظر لازم و مطالعه دقیق دستورالعمل‌های مربوطه، وضعیت موجود را بویژه در این فصل سرد سال مدیریت کنند.

هادی نسب با تأکید بر ضرورت ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع و کامل از نیازمندان شهرستان توسط ادرات ذیربط بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، اظهار داشت: تهیه و توزیع بسته‌های کمک معیشتی که در قالب طرح‌های مختلف همدلی و مواسات صورت می‌پذیرد باید به گونه‌ای مدیریت شود که بصورت منسجم و بدون پراکندگی و به دور از موازی‌کاری و همراه با رعایت عزت نفس افراد، اجرا شود.

فرماندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا شهرستان اشکذر، با توجه به موضوعات مطرح شده در این نشست بر ضرورت اجرای فعالیت‌هایی از جمله مستند‌سازی اقدامات، ارائه گزارش هفتگی از اقدامات کمیته‌های طرح شهید قاسم سلیمانی، اطلاع‌رسانی و فرهنگ عمومی، پشتیبانی طرح توسط شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان، مشارکت‌های مردمی و صنایع، فعال نمودن قرارگاه عملیاتی قاسم سلیمانی و همچنین اقدامات پیشگیرانه تأکید کرد.

انتهای پیام/و

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاسم سلیمانی کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم

رییس پلیس راهور شهرستان اصفهان گفت: مسیر منتهی به چهارراه بابا قاسم به سمت میدان قدس به دلیل ترکیدگی لوله آب تا اطلاع ثانونی مسدود است.


سرهنگ احمد رضا هیرمند افزود: براین اساس هم اکنون در مسیر جنوب به شمال خیابان میدان قدس به سمت چهارراه بابا قاسم محدودیت ترافیکی اعمال شده است.


او  از رانندگان خواست برای تردد ار مسیر‌های جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام جرم پلیس علیه کوتاهی مدیران درباره تصادفات
  • اجرای طرح همیاران آرامش اجتماعی در قزوین
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • مسدود شدن میدان امام علی به سمت چهار راه بابا قاسم