Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان انرژی اتمی گفت که فعالیت های سازمان انرژی اتمی رو به گسترش است و هیچ بخشی از فعالیت ها تعطیل یا راکد نشده است.

به گزارش ایسنا، علی اکبر صالحی در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت محسن فخری زاده اظهار کرد: مرکز رادیوداروی تترا بزرگترین مرکز رادیوداروی غرب آسیا خواهد بود که در 37 هزار متر مربع به عنوان مرکز تحقیقاتی در حال احداث است و 60 میلیون یورو تجهیزات خریداری شده که در حال انتقال به ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران بزرگترین تولید کننده رادیو دارو در منطقه وسیعی از آسیا خواهد بود. همین الان با امکانات و بضاعت کمی که داریم کار می کنیم به 10 الی 11کشور داریم رادیودارو ارسال می کنیم و به تعدادی از کشورهای مختلف حتی به اروپا این رادیوداروها ارسال خواهد شد.

وی تاکید کرد: فعالیت های سازمان انرژی اتمی رو به گسترش است و این فعالیت ها مستلزم این است که نیروی جدید بگیریم، همان طور که به عنوان بازنشسته و بازخرید خارج می شوند سالانه چند صد نفر نیروی جدید می گیریم لذا این نوید را می دهم که سازمان با قوت جلو می رود و هیچ بخشی از کار ما راکد نبوده است.

این خبر تکمیل می‌شود.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دكتر علي اكبر صالحي شهید محسن فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، «بهروز کمالوندی» سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران در گفت‌وگویی بیان کرد که ایران و روسیه همکاری‌های گسترده‌ای دارند اما برخی از کشورهای غربی و همچنین رژیم صهیونیستی علاقه‌مند به روابط نزدیک تهران و مسکو نیستند.

خبرگزاری ریانووستی در این باره گزارش داد که کمالوندی در گفت‌وگو با این خبرگزاری که بخشی از آن منتشر شده است، به مواضع رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای ایران اشاره کرده و گفت: اسراییل به طور کلی مخالف صنعت هسته‌ای ایران است.

او همچنین به دیگر کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در ارتباط با ایران اشاره کرد و گفت: اسراییل به دنبال تخریب روابط ایران با دیگر کشورها است؛ این هدف اصلی آن‌ها است.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی همچنین درباره ماهیت برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایران بارها مواضع خود را اعلام کرده است؛ کشور ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غربی‌ها علاقه‌مند به روابط نزدیک ایران و روسیه نیستند/ اسرائیل مخالف صنعت هسته‌ای ایران است
  • اسلامی: ما در چارچوب پادمان و ان‌پی‌تی حرکت می‌کنیم
  • تعامل‌های با آژانس نباید متاثر از تهمت‌ها و پرونده سازی ها باشد
  • تولید برق هسته‌ای تا ۲۵ سال آینده ۳ برابر می‌شود
  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • اسلامی: آماده‌ انتقال فناوری‌ها را به سایر کشورها داریم
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای