Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های سپاهان اصفهان و ماشین‌سازی تبریز را به ترتیب به پرداخت ۳۰ و ۱۰ میلیون تومان جریمه محکوم کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی فدراسیون آرای خود را درخصوص تیم‌های لیگ برتری اعلام کرد:

*‌ دیدار دو تیم ماشین‌سازی و نفت مسجدسلیمان از هفته هشتم لیگ برتر در حالی 5 دی ماه برگزار شد که از سوی احمد گوهری بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری مقابل تیم حریف صورت گرفت که کمیته انضباطی، وی را به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مذاکره دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان با مسئولان سایپا

همچنین ایمان باصفا، بازیکن ماشین سازی نیز به یک جلسه محرومیت و پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. تیم ماشین‌سازی نیز به دلیل نقض اصول رفتار، مبلغ 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

* درباره درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر تعلیق برگزاری یک مسابقه خانگی در ورزشگاهی غیر از ورزشگاه خانگی تیم سپاهان، به دلیل تخلفات تماشاگران منتسب به این تیم در دیدار مقابل تیم فوتبال سایپا، این رأی با موافقت کمیته انضباطی و به استناد ماده 107 آیین‌نامه این کمیته، به مدت شش ماه تعلیق و همچنین به دلیل عدم اعلام مشخصات تماشاگران متخلف توسط باشگاه سپاهان، کمیته انضباطی این باشگاه را علاوه بر پرداخت مبلغ 100 میلیون ریال تعیینی، به پرداخت مبلغ 200 میلیون ریال دیگر و در مجموع به پرداخت مبلغ 300 میلیون ریال محکوم کرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ماشین سازی تبریز سپاهان اصفهان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ماشین سازی تبریز سپاهان اصفهان کمیته انضباطی میلیون ریال پرداخت مبلغ ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تیم‌های استقلال، صنعت نفت آبادان و ملوان به ترتیب به پرداخت ۱۰۰، ۱۰۰ و ۱۵۰ میلیون تومان جریمه محکوم شدند.

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

دیگر خبرها

  • ۴.۵ میلیارد تومان؛ میزان جرایم مالی کمیته انضباطی در ۱۷ روز
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • چرتکه ۲میلیاردی فدراسیون برای مصاحبه یک مربی!
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد!
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • سرمربی لیگ برتری ۲ میلیارد تومان جریمه شد
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • هوادار سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • پیرمرد پرحاشیه سپاهانی ۱۰ سال محروم شد؛ واکنش قاطع کمیته انضباطی!