Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@23:34:56 GMT

بازداشت زورگیر پژو 206 در کمتر از 10 دقیقه

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۷۹۵۳۸

بازداشت زورگیر پژو 206 در کمتر از 10 دقیقه

فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: سارق زورگیر که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک دستگاه پژو 206 کرده بود در کمتر از 10 دقیقه دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ "فرج شجاعی" در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر اینکه در یکی از محله‌های شیراز فردی با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت یک سواری 206 که مالک آن خانمی جوان است کرده و سریعا متواری شده موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که زورگیر قصد سرقت از یک ساختمان نیمه کاره  راداشته و پس از اینکه مالک متوجه می‌شود سریعا با سلاح سرد راننده یک دستگاه پژو 206 که در آن محل پارک بوده را تهدید و با خودرو از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی "شیراز" تصریح کرد: ماموران سریعا طرح مهار را اجرا و در کمتر از 10 دقیقه خودرو پژو 206 را در بلوار "رحمت" شیراز شناسایی و دستور ایست دادند.

سرهنگ "شجاعی" تصریح کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران موفق شدند خودرو را توقیف و راننده 36 ساله که از سارقان و زورگیران سابقه دار بوده را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی اولیه به 21 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و همچنین زورگیری در شیراز اقرار کرد، عنوان داشت: این سارق حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.#پلیس

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود / ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • تهدید با سلاح سرد در منطقه آبشار شاهرود/ ۳ نفر متخلف دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • بازداشت عامل تیراندازی به ماموران منابع طبیعی مازندران
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • تهدید رژیم صهیونیستی به انتقام از دادگاه کیفری بین‌المللی