Web Analytics Made Easy - Statcounter

صبح امروز (سه شنبه) جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با حضور مسئولان ورزش و رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بوکس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون بوکس، جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک امروز (سه شنبه) با حضور حسین ثوری رئیس فدراسیون و علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس در حضور مسئولان ورزش کشور برگزار شد و درخصوص برنامه‌های تیم ملی جهت حضور قدرتمند در رقابت‌های گزینشی المپیک در پاریس و بازی‌های المپیک توکیو صحبت‌هایی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی، مهین فرهادی‌زاد معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، ژاله فرامرزیان معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و علی رغبتی معاون دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش حضور داشتند.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در حاشیه این نشست کسب دو سهمیه المپیک را عملکرد قابل قبولی دانست و گفت: بوکس ایران روزهای سختی را سپری کرد و اکنون زمان آن است که با حمایت کامل از برنامه‌های سرمربی تیم بتوانیم بهترین شرایط را برای حضور پرقدرت در المپیک توکیو فراهم کنیم. ضمن اینکه این احتمال وجود دارد تعداد سهمیه‌های خود را در رقابت‌های پاریس افزایش دهیم.

علیرضا استکی سرمربی تیم ملی بوکس هم درخصوص رقابت‌های پاریس تصریح کرد: تاکنون دو سهمیه المپیک توسط دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی کسب کردیم و بوکسورهای بسیار مستعدی داریم که در صورت حضور در چند اردوی مشترک و مسابقات تدارکاتی سطح بالا می توانند در مسابقات پاریس نتایج قابل قبولی کسب کنند. ما برنامه خود را اعلام کردیم و امیدوارم با حمایت مسئولان محترم ورزش بتوانیم در المپیک توکیو تاریخ ساز شویم.

در پایان این نشست هم وزیر ورزش و جوانان ضمن حمایت از برنامه های رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بوکس اعلام کرد از هیچ کمکی به بوکس ایران دریغ نخواهد کرد. همچنین نمایندگان کمیته ملی المپیک هم بر حمایت همه جانبه از تیم ملی بوکس تاکید کردند.

احمدی‌صفا: می‌خواهم با کسب سهمیه المپیک در پاریس حقم را بگیریم/ سوریه حریف تمرینی خوبی است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک تیم ملی بوکس ایران بوکس وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی المپیک تیم ملی بوکس ایران بوکس سرمربی تیم ملی بوکس بازی های المپیک رئیس فدراسیون وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم

حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: بعد از مسابقات داخل سالن آسیا، مسائلی بود که باید حل می‌شدند. سعی کردیم بیشتر انرژی خود را برای آمادگی نفراتی که شانس کسب سهمیه المپیک دارند، بگذاریم. در این باره کمک‌های وزارت ورزش را نیز داشتیم.  

او  ادامه داد: هفته آینده جلسه‌ای در کمیته ملی المپیک خواهیم داشت و موارد و خواسته‌ها را آنجا مطرح می‌کنیم تا آنها نیز به فدراسیون کمک کنند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره اینکه آیا فدراسیون با بدهی مواجه است یا نه، گفت: فدراسیونی که بدهکار نباشد، فدراسیون نیست. به هر حال یک رویداد بزرگ برگزار شد و همه برای آن زحمت کشیدند. اینگونه رویداد‌ها هزینه‌هایی را هم برای فدراسیون دارد، اما گفته‌ام که هر کمبود و مشکلی باشد، برعهده می‌گیرم.

مطیعی درباره رویکرد فدراسیون دوومیدانی به انتخابات گفت: کسانی که از من شناخت دارند و سابقه من را می‌دانند، به این موضوع آگاه هستند که هیچ رویکردی ندارم و از طرف معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و هیچ‌کس صحبتی در این باره نشده. در ابلاغ من هم موضوع بی‌طرفی آمده است. وزارت ورزش دخالت و نظر خاصی در انتخابات ندارد و مجمع به این جایگاه رسیده است که فرد اصلح را انتخاب کند و فدراسیون را با کمترین تنش و معضل تحویل رئیس جدید بدهد.

او ادامه داد: ما در سال المپیک هستیم و ابر و باد و مه و خورشید و فلک باید در کار باشند تا ورزشکاران ما به این رویداد برسند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی درباره انتقادات حسین رسولی و چند ورزشکار دیگر از وضعیت حاکم بر دوومیدانی تصریح کرد: ما رشته‌ها و ماده‌های زیادی داریم. بر همین اساس فیروزی را به‌عنوان مدیر تیم‌های ملی منصوب کردیم تا این مسائل و مشکلات را رصد کرده و حل کند و با من در تماس باشد تا مشکلات حل و فصل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • مطیعی: دو و میدانی را با کمترین تنش به رئیس جدید تحویل می‌دهیم
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه