Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تجلیل از خدمات فراموش ناشدنی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت منطقه و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب گفت: شهید سلیمانی شیر روز و عارف شب بود و همین امر راز ماندگاری یاد و نام آن شهید در قلب هاست .

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی چادرملو این اثر خلاقانه با ابتکار یکی از هنرمندان شهرستان اردکان بصورت ترام خطی ( سایه روشن) با استفاده از ورق های فلزی طراحی و توسط صنعتگران مجتمع به مساحت ۱۲۰ متربع ساخته و در ورودی این مجتمع نصب گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس همین گزارش در مراسم پرده برداری از این نماد یادمان . مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل و عضو هیات مدیر شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با تجلیل از خدمات فراموش ناشدنی شهید حاج قاسم سلیمانی در ایجاد امنیت منطقه و مقابله با دشمنان اسلام و انقلاب گفت: شهید سلیمانی شیر روز و عارف شب بود و همین امر راز ماندگاری یاد و نام آن شهید در قلب هاست . وی افزود :حاج قاسم و دیگر سرداران و خادمان که در راه حفظ ارمانهای مقدس این نظام جانفشانی کردند و به شهادت رسیدند پیام مقاومت و ایستادگی به ما آموختند و تکلیف امروز ما بعنوان فعالان بخش تولید و صنعت تلاش در جهت استقلال و امنیت اقتصادی و در عین حال توجه به ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت است . در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین شاکر امام جمعه اردکان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات اثر بخش مدیر عامل چادرملو در توسعه امور فرهنگی و اجتماعی شهرستان اردکان و خدمات بی شائبه ایشان در امر مقابله با ویروس کرونا گفت : ادامه راه شهدا با حرف و شعار عملی نمی شود بلکه وظیفه ما در هر مقام و مسئولیتی که هستم عمل به وظایف محوله در جهت اعتلای نظام جمهوری اسلامی است. وی افزود: تقویت اقتصاد داخلی با تلاش‌های صنعتگران و تولید کنندگان همانند چادرملو اتفاق می افتد و این خدمات ارزنده است که اینده کشور را تضمین می‌کند و مطمئنا در راستای اهداف شهدای والا مقام نیز خواهد بود . وی بار دیگر ضمن حمایت از برنامه های توسعه بخش چادرملو از توجه خاص مدیر عامل این شرکت به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز تشکر و قدردانی کرد . همچنین مهندس خلیلی مدیر مجتمع صنعتی چادرملو در توضیحاتی به ویژگی های این اثر هنری و نماد یادمان پرداخت.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: صنعتی چادرملو مدیر عامل حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان

ایسنا/کرمان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه السلام چهار شهید گمنام در استان کرمان تشییع و تدفین خواهند شد.

سرهنگ محمود مهدوی فرد عصر امروز، هشتم اردیبهشت ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان کرمان از تشییع و تدفین پیکرهای مطهر شهدا در ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام خبر داد و افزود: ۲۳۱ نقطه از استان برای میزبانی از شهدای گمنام درخواست دارند.

وی بیان کرد: از هشت مکانی که سال گذشته مصوب شده بود، چون ساخت و ساز اولیه یادمان در سه نقطه انجام شده، پیکرهای مطهر شهدا در این نقاط تدفین می‌شوند که شامل کوهپایه کرمان، سیرجان و رفسنجان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان گفت: در حال حاضر ۱۴۵ یادمان شهدای گمنام با ۳۲۲ شهید در استان کرمان وجود دارد.

همچنین محمدمهدی فداکار باستاندار کرمان در این جلسه اظهار کرد: مکان‌های عمومی مانند معراج شهدا، یادمان‌ها، ساختمان‌های بسیج در شهرستان‌ها که پاتوق اعزام رزمندگان دوران دفاع مقدس بوده، ثبت ملی شود.

وی بیان کرد: برنامه‌های اختصاصی، دیدار با خانواده معظم شهدا، حضور راویان برای جهاد تبیین، تبلیغات محیطی و تجلیل از پیشکسوتان و جانباران به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در استان کرمان برگزار می‌شود.

استاندار کرمان همچنین از شهدای گمنام به‌عنوان عزیزان مردم نام برد و بر تکریم و احترام آنها تاکید کرد و ادامه داد: باید ابتدا یادمان شهدای گمنام ساخته شود و بعد شهید را دفن کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چادرملو- آلومینیوم: فقط در 27 اردیبهشت!
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • مصاف اراکی‌ها در اردکان با حریف لیگ یکی
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • شهرداری‌ها متصدی حفظ و نگهداری گلزار شهدا هستند
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • چادرملو اردکان در جمع هشت تیم پایانی جام حذفی