Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، یکی از عواملی که در دستور کار دستگاه قضا در احکام صادره پیشنهاد و مدت زیادی است که به جای حبس از حکم های پیشگیرانه و فرهنگی استفاده می شود.

رئیس دادگستری چاروسا در اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی حکمی انقلابی صادر کرد تا درسی برای دیگر قضات و مدیران فرهنگی باشد.

حجت الاسلام صادق انصاری پور در خصوص صدور این حکم گفت: در ماه های گذشته سارقینی اقدام به سرقت از تاسیسات عمومی و سرقت کابل های برق در قسمت روستای دشت آزادی چاروسا نمودند که با کمک نیروهای انتظامی چاروسا سارقین دستگیر و به دادگستری معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه قضایی چاروسا بیان کرد: پس از تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات لازم از محل سرقت عاملین این سرقت دو نفر بوده که هر یک از این سارقین به 80میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

وی افزود: همچنین سارقین متهم شدند به نصف مجازات تضمینی 80میلیون ریال که به صورت مراقبتی تعلیق گردد.

انصاری پور به نگاه دستگاه قضا به احکام فرهنگی و پیشگیرانه در احکام صادره در دادگستری ها اشاره و با بیان اینکه  بر اساس قانون اساسی یکی از وظایف قوه قضاییه پیشگیری از وقوع جرایم است تاکید کرد: به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سارقین طبق حکم متهم شدند به اینکه هر یک از سارقین پس از قطعیت حکم حداکثر سه ماه فرصت داده می شود تا متهمین وصیت نامه شهید سلیمانی را پنجاه بار رونویسی کند و پس از آن با حضور در اجرای احکام کیفری دادگستری چاروسا ضمن تحویل دستنویس ها محتوای کلی وصیت نامه را برای قاضی اجرای احکام بیان کند.

 

 

انتهای پیام/82021

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید احکام شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری

 مستند «مسئله حجاب» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدرضا آزادخاطر همزمان با سالگرد شهادت استاد مرتضی مطهری، امشب ساعت 18:45 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

این مستند محصول مشترک موسسه اندیشه شهید آوینی و شبکه یک سیما است که تلاش دارد ضمن بازخوانی دیدگاه‌های شهید مطهری نسبت به مقوله حجاب، نسبت آن با چالش‌های امروز جامعه ایرانی را نیز به تصویر بکشد.

مستند «مسئله حجاب» روایتگر چالش‌های مرتبط بــا نقش زنان در جامعه ایرانی طی دهه‌های گذشـته است.

استاد شهید مرتضی مطهری از اسلام‌شناسان و متفکران برجسته شیعه بود که در شامگاه روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ پس از پایان جلسه درس، در خیابان امین‌الدوله هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان طرفه به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • دستگیری سارقین زورگیر باهوشیاری واحد گشت عملیات+ فیلم
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!