Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا صمیمی دروازه بان ملی پوش فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شرایط تیم باشگاهی خود در لیگ برتر ایران گفت: بازی اول را خوب شروع نکردیم. مقابل سن ایچ مستحق برد بودیم اما روی اتفاقات فوتسالی بازی را واگذار کردیم. بعد از آن روند خوبی داشتیم. با احترام به تیم خوب راگا و محمد کشاورز مربی این تیم باید بگویم اگر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم، به راحتی سه یا چهار گل بیشتر به راگا می‌زدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ما علاوه بر کسب سه امتیاز، ارائه بازی زیبا هم بود.

وی درباره دیدار بعدی مس با حفاری و تقابل با تیم سابقش تاکید کرد: حفاری یک از تیم‌های بزرگ و ریشه دار فوتسال است. پنج سال از عمرم را در این تیم بودم ولی الان بازیکن مس هستم. قلبا تیم حفاری را دوست دارم ولی تلاش می‌کنم در این مسابقه هم بدون گل خورده از زمین خارج شوم و بهترین عملکرد را داشته باشم؛ درست مثل سایر بازیکنان مس.

دروازه بان تیم فوتسال مس یادآور شد: حفاری همیشه و در هر حالتی تیم خطرناکی است. آنها در بازی قبلی خود ۹ گل خوردند ولی باید توجه داشته باشیم زمانی که ۶ بر یک از سن ایچ عقب بودند، نتیجه را به ۶-۵ رساندند. باید مراقب این تیم باشیم و فریب نتایج گذشته این تیم را نمی‌خوریم.


‌علیرضا صمیمی

صمیمی درباره دو حرکت جوانمردانه بازیکنان مس در دیدارهای گذشته خاطرنشان کرد: تیم مس به هر طریق و با هر قیمت دنبال برد نیست. روح ورزش می‌گوید روحیه پهلوانی و جوانمردی در اولویت است. قطعاً خدا هم جواب این حرکت‌ها را می‌دهد. خوشبختانه آرش جابری سرپرست سازمان لیگ مصاحبه کرده و گفته است از این کار بازیکنان مس تقدیر می‌شود. خوشحالم که این اقدامات جوانمردانه هم دیده می‌شود.

دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره احتمال لغو مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا و تعیین پنج سهمیه جام جهانی این قاره از سوی AFC، گفت: این موضوع از دو دیدگاه قابل بررسی است. از یک طرف اگر مسابقات آسیا برگزار نشود، می‌توانیم لیگ خود را بدون مشکل و بدون وقفه برگزار کنیم. از سوی دیگر ایران در هر تورنمنتی برای قهرمانی می‌رود. قطعاً اگر جام ملت‌های آسیا برگزار شود، صرفاً برای کسب سهمیه نمی‌رویم و دنبال کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی قاره هستیم.

صمیمی افزود: نظر خاصی ندارم که مسابقات قهرمانی آسیا برگزار بشود یا نشود. شخصاً دوست دارم در این بازی‌ها شرکت کنیم و با قهرمانی و مقتدرانه به جام جهانی برویم. در نهایت ما تابع تصمیم سرمربی تیم ملی، فدراسیون فوتبال ایران و کنفدراسیون آسیا هستیم.

این دروازه بان بوشهری فوتسال ایران که ارتباط خوبی با مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران و تیم پورتو دارد، درباره عملکرد وی در لیگ پرتغال هم اظهار کرد: من چند ماه پیش در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته بودم مهدی مهاجم بسیار توانمندی است و قطعاً در پورتو موفق می‌شود. الان هم همین حرف را می زنم. جایگاه مهدی در پورتو روی نیمکت نبود.


مهدی طارمی

صمیمی تاکید کرد: وقتی بازی پورتو ساعت ۰۰:۳۰ بامداد به وقت ایران بود و می‌دیدم که مهدی در ترکیب اصلی نیست، اصلاً بازی پورتو را تماشا و خبرهایش را پیگیری نمی‌کردم ولی وقتی او در ترکیب بود، تا دیروقت بیدار بودم و یا خبرهای مهدی را از هر طریق ممکن جویا می‌شدم.

وی خاطرنشان کرد: چند روز پیش به مهدی پیام دادم و به او گفتم که در دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا هم گلزنی می‌کند. مهدی هم قول داد که در آن مسابقه گل بزند. اگر این اتفاق بیافتد، قطعاً برای ما بسیار خوشحال کننده و افتخارآمیز خواهد بود. افتخار می‌کنم همشهری مهدی هستم. او بازیکنی است که قابلیت هماهنگی و تطبیق پذیری با تیم‌های جدید خود را دارد و در ایران، قطر و پرتغال توانایی گل‌زنی‌اش را به رخ کشیده است. پورتو کم تیمی نیست و سابقه قهرمانی در اروپا دارد. مهدی در این تیم بزرگ آقایی می‌کند و هر زمان قراردادش تمام شد، می‌تواند به تیم‌های بزرگ‌تری هم برود.

دروازه بان بوشهری فوتسال ایران یادآور شد: گلزنی به تیم‌های پایین جدول پرتغال هم سخت است اما باز کردن دروازه یوونتوس آن هم در لیگ قهرمانان اروپا، لذت دیگری دارد. مهدی با گلزنی در این مسابقه می‌تواند خودش را بیش از گذشته مطرح کند.

صمیمی در پایان گفت: ضمن اینکه تقابل با یوونتوس، دیدار با کریستیانو رونالدو و یادآور دیدار ایران و پرتغال در جام جهانی روسیه هم هست. طارمی در لحظه آخر آن مسابقه، حسرت بزرگی به دل ما گذاشت ولی حالا فرصت دارد خاطره شیرینی برای مردم ایران بسازد.

کد خبر 5114617 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی علیرضا صمیمی یوونتوس تیم فوتبال پورتو تیم ملی فوتسال ایران فوتسال جام جهانی فوتسال فوتسال جام ملت های آسیا جام ملت های فوتسال آسیا 2020 لیگ برتر والیبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم ملی فوتسال ایران تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تیم فوتبال آلومینیوم اراک فوتسال اردوی تدارکاتی کشتی آزاد محمود فکری کنفدراسیون فوتبال آسیا فوتسال ایران دروازه بان جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۷۹۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد

به گزارش قدس آنلاین، مدرس رسمی ای‌اف‌سی و نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی پس از قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا گفت: در ابتدا این قهرمانی را به ملت شریف ایران، کادر فنی، بازیکنان و جامعه فوتسال ایران تبریک عرض می‌کنم. خدا را شکر که جام قهرمانی باردیگر به ایران بازگشت و یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد.

فاطمه شریف درباره سطح این دوره جام ملت‌ها اظهار کرد: سطح این دوره از رقابت‌ها با توجه به اینکه انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان بود، بسیار بالاتر از دوره‌های قبلی بود و دیگر از نتایج یک‌طرفه و پر گل خبری نبود و تیم‌ها با سرمایه‌گذاری مناسب، جذب مربیان تراز اول دنیا و برگزاری بازی‌های تدارکاتی در سطح بالا، به این رقابت‌ها وارد شدند و در نتیجه هیچ تیمی از پیش بازنده نبود و شگفتی‌های زیادی از جمله حذف تیم ژاپن در دور گروهی، راهیابی تیم ملی تاجیکستان به مرحله نیمه‌نهایی و کسب سهمیه جام جهانی توسط تیم ملی افغانستان در این جام رقم خورد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان ادامه داد: حضور چهار تیم از منطقه آسیای میانه از پنج سهمیه جام جهانی نشان دهنده رشد و توسعه فوتسال در این منطقه است و از دیدگاه من حضور ایران در این منطقه و همچنین حضور مربیان با دانش ایرانی در این کشورها و حضور بازیکنان این کشورها در لیگ ایران از جمله دلایل اصلی رشد فوتسال در این منطقه است.

مدرس رسمی ای‌اف‌سی با اشاره به درخشش مربیان ایرانی در این دوره تصریح کرد: جای بسی خوشحالی است که با وجود مربیان تراز اول فوتسال دنیا از کشورهای اسپانیا و برزیل در تیم‌های ملی این دوره از رقابت‌ها، مربیان ایرانی خوش درخشیده و تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی که در دوران بازیکنی ستاره بی‌بدیل تیم ملی بود، قهرمان شد و تیم ملی افغانستان نیز با هدایت مجید مرتضایی مربی و مدرس باتجربه مشهدی توانست سهمیه جام جهانی را کسب کند.

نایب رئیس بانوان هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه افزود: از همین امروز باید این قهرمانی را فراموش کنیم و برای جام جهانی که میدان رقابتی سخت‌تر و مهم‌تر است آماده شویم و کادر فنی با برطرف کردن نقاط ضعف تیم ملی بتواند در جام جهانی ازبکستان، زمینه موفقیت و درخشش تیم ملی را فراهم کند. خوشبختانه با رفع مصدومیت حسین طیبی، قطعاً شرایط تیم ملی در ازبکستان بهتر خواهد بود.

فاطمه شریف با شاره به حمایت‌های فدراسیون از تیم ملی گفت: باید از حمایت‌های فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال هم تشکر کرد که در این مدت با فراهم کردن زمینه حضور تیم ملی در رقابت‌های جایزه بزرگ برزیل، بازی دوستانه با تیم ملی روسیه در ایران، شرکت در تورنمت ویتنام و ... توانستند به کادر فنی در زمینه جوانگرایی و استفاده از بازیکنان جوان کمک کنند و ثمره آن را در جام ملت‌های آسیا ببینیم.

وی در پایان تصریح کرد: البته به نظر من رمز اصلی موفقیت تیم ملی، اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم بود که در سفر معنوی به مشهد و استعانت از درگاه امام رضا (ع) این موضوع کاملاً محسوس بود و خدا را شکر که به لطف امام رضا(ع) و دعای دختران مؤسسه همدم این تیم کاپ قهرمانی را به ارمغان آورد.

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود
  • ما قطعاً در جام جهانی همه را شگفت‌زده خواهیم کرد | درخواست ویژه ستاره تیم ملی
  • عنوان بهترین دروازه بان آسیا کف آرزوهای من بود
  • درخواست ویژه ستاره تیم ملی ایران قبل از جام جهانی
  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • یک بار دیگر پادشاهی ایران در فوتسال آسیا به همگان اثبات شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • ایران قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا شد