Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@02:55:46 GMT

امیر حاتمی: سپند خار چشم دشمنان است

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۵۸۰۰۶۸

امیر حاتمی: سپند خار چشم دشمنان است

خبرگزاری مهر: مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشورمان، در مسجد سازمان انرژی اتمی با حضور وزیر دفاع، رئیس سازمان انرژی اتمی، امیر عبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در امور بین الملل و خانواده شهید فخری زاده برگزار شد.

امیر حاتمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران، گفت: بخشی از کارهای شهید فخری زاده در حوزه‌ی پدافند هسته‌ای بود و او اقدامات ارزنده‌ای در این حوزه از خود به یادگار گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع با بیان اینکه یکی از مهمترین تهدیدات در سطح دنیا تهدیداتی از نوع هسته‌ای است،تصریح کرد: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی هزاران و صدها بمب هسته‌ای را در اختیار دارند و تهدیدی برای امنیت مردم جهان محسوب می‌شوند.

امیر حاتمی گفت: شهید فخری زاده به عنوان یک دانشمند برجسته در حوزه فیزیک هسته‌ای، پرچمدار ایستادگی در برابر تهدیدات هسته‌ای بود.

وی تاکید کرد: نه تنها با ترور فخری زاده روند علمی و تحقیقاتی سازمان سپند متوقف نشد بلکه اعتبار این مجموعه افزایش و احساس مسئولیت کارکنان آن مجموعه نیز مضاعف شد.

وزیر دفاع اظهار داشت: به برکت خون این شهید دولت یک تصمیم مهمی اتخاذ کرد و بودجه تحقیقاتی وزارت دفاع ۲۵۰ درصد افزایش یافت.

امیر حاتمی با بیان اینکه کارکنان مجموعه سپند دریافته‌اند، این سازمان خار چشم دشمنان است، گفت: دشمنان نسبت به اقتصاد ما، حضور ایران در منطقه برای ایجاد امنیت، قدرت موشکی و استفاده‌ی صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و به ویژه پدافند هسته‌ای و موشکی حساسیت دارند.

وی تأکید کرد: بخشی از تلاش شهید فخری زاده برای محافظت از جان مردم در راستای خنثی سازی تهدیدات هسته‌ای آمریکا و رژیم صهیونیسی بود و امروز کارکنان مجموعه سپند با انگیزه‌ی مضاعف راه این شهید والا مقام را ادامه خواهند داد.

منبع: فردا

کلیدواژه: امیر حاتمی شهید فخری زاده سازمان سپند شهید فخری زاده امیر حاتمی هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان
  • سفر وزیر دفاع به قزاقستان برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع شانگهای
  • امیر آشتیانی عازم قزاقستان شد
  • وزیر دفاع عازم قزاقستان شد
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • استان یزد میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور می‌شود