Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس از ورزشگاه درفشی‌فر و مجموعه شهدای گمنام بازدید کردند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی و ابراهیم شکوری در ادامه بازدید و بررسی اماکن ورزشی و زیر ساخت‌های سخت‌افزاری در اختیار باشگاه، امروز در مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر حضور پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل و معاون باشگاه از تمام بخش‌های مجموعه از تاسیسات تا بخش‌های ورزشی چون؛ استخر، سالن، زمین‌های چمن، رختکن‌ها، فعالیت آکادمی فوتبال پایه و قسمت‌های اداری مورد استفاده بازدید داشتند.

در جریان این بازدید، از مسوولان بخش‌های مختلف گزارشی درباره آخرین وضعیت هر قسمت اخذ گردید و بررسی‌ها در حوزه‌های مختلف انجام شد.

مدیرعامل و معاون اجرایی باشگاه که دیروز، دوشنبه، نیز پیش از شروع تمرین ملاقات روحیه بخشی با اعضای تیم داشتند در جریان حضور خود بازدید و بررسی‌های مختلف را در ارتباط با زمین چمن، سکو‌ها و سایر فضا‌های مجموعه ورزشی شهید کاظمی انجام دادند. مسسولان ورزشگاه و پیمانکار زمین هم گزارشی را در ارتباط با بخش‌های مربوط به خود ارایه کردند.

همچنین ابراهیم شکوری و کاوه علی‌اسماعیلی روز گذشته، دوشنبه، در مجموعه ورزشی شهدای گمنام که در ماه‌های گذشته به پرسپولیس واگذارشده است، حضور پیدا کردند و بازدید کاملی از بخش‌های مختلف آن چون؛ زمین چمن مصنوعی، استخر، سالن چند منظوره، سالن ورزش‌های رزمی و سایر تاسیسات این مجموعه داشتند.

در جریان این بازدید، گزارشی از آخرین وضعیت بخش‌های مختلف و اقدام‌های مورد نیاز برای بهینه سازی این مجموعه تهیه شد. بیشتر بخوانید: برگزاری تمرین یک ساعته پرسپولیس پیش از دیدار حساس با سپاهان

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس شکوری سمیعی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس شکوری سمیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، بهمن میری، امروز _پنجشنبه، سیزدهم اردیبهشت_ در همایش روز شوراها اظهار کرد: شورای اسلامی را باید بازوان مشورتی برای مدیران و تسهیل گری قوی در همه زمینه‌ها در کشور دانست، شاید نام شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری در گذشته کمتر شنیده می‌شد؛ اما در دوره ششم با انسجام مثال زدنی، ارتباطی تعاملی و سازنده با مسئولان استانی گامی مؤثر در جهت احیای شورای استان برداشته شد.

وی افزود: در این دوره شورای اسلامی استان، بیش از ۲۰۰ جلسه رسمی با مسئولان استانی و کشوری برگزار شد سه هزار نامه به مسئولان و دستگاه‌های اجرایی زده شد و هزار و ۵۰۰ مصوبه اجرایی اتخاذ شد. همچنین ۱۴ دوره آموزشی در سطوح مختلف شورایی برگزاری شد و تفاهم نامه‌هایی با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در استان ایجاد شد.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به دستاوردهای این شورا عنوان کرد: بیش از ده طرح در شورای استان چهارمحال‌وبختیاری تدوین، تصویب و به شورای عالی کشور ارسال شد، حال باید با افتخار بگوییم این طرح‌ها در انتظار برای تبدیل به قانون در مجلس شورای اسلامی است.

کد خبر 750160

دیگر خبرها

  • جزییات مراسم استقبال و تشییع پیکر شهدای گمنام در کرمان
  • افتتاح آسفالت جاده بین راهی مزارع از گلزار شهدای گمنام شهرآباد
  • شورای اسلامی بازوی مشورتی برای مدیران کشور
  • پایتخت مقاومت اسلامی معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام