Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از شهرداری منطقه یک همدان، فرهاد فرزانه معاون امور عمرانی استانداری به همراه شهردار همدان، دهبانی صابر مدیر منطقه یک و معاون خدمات شهری از روند اجرایی پروژه‌هایی مانند احداث پارک فرامنطقه ای ولایت، سایت موزه میدان امام (ره) و ساختمان چندمنظوره کوی مدرس در سطح منطقه یک بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور عمرانی استانداری همدان با اشاره به توسعه نگاه انسان‌محوری و ایجاد پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی حرکت شهر همدان را به سمت یک شهر ایده‌آل برای شهروندان دانست و گفت: همدان دارای خصوصیات و ویژگی خاصی از منظر فرهنگی، تاریخی و اجتماعی و باید در اجرای تمام پروژه‌ها چنین ویژگی‌هایی لحاظ شوند که در این صورت شاهد استقبال مردم از این پروژه ها خواهیم بود.

فرهاد فرزانه ادامه داد: خوشبختانه طی سالیان اخیر شهرداری همدان با استفاده از پرسنل جوان، متعهد و متخصص خود توانسته است این رویکرد را در شهر همدان توسعه دهد که خروجی آن رضایت همشهریان است.

به گفته وی اقدامات و پروژه‌های بزرگی در شهر همدان در حال اجراست که می‌توان به پروژه‌هایی چون استانداردسازی و پیاده‌روسازی‌های گسترده معابر، احداث سایت موزه میدان امام (ره) و پارک فرامنطقه‌ای ولایت اشاره کرد و علاوه بر اینکه نشاندهنده نگاه مثبت شهرداری به شهر و بافت تاریخی آن است موید توجه شهرداری به فضای سبز و حرایم شهری است.

شهردار همدان نیز با بیان پارک فرامنطقه‌ای ولایت با توجه به مساحت گسترده‌ای که دارد می‌تواند یکی از پارک‌های راهبردی شهر همدان باشد گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در زمینه احداث راه‌های دسترسی این پارک صورت پذیرفته است.

عباس صوفی با بیان اینکه موزه مرکزی میدان امام(ره) در بافت تاریخی شهر و بازار قدیمی همدان می‌تواند بیش از پیش به جذب بیشتر گردشگر داخلی و خارجی کمک کند گفت: احداث این موزه اهمیت ویژه ای برای شهروندان دارد از این رو در تابستان سال جاری احداث این سایت موزه به منطقه یک شهرداری واگذار شد تا شاهد تکمیل شدن هرچه سریعتر آن باشیم.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان نیز با بیان اینکه روند عملیات اجرایی پارک فرامنطقه ای ولایت در حال انجام است گفت: هم اکنون عملیات احداث دیوارهای حائل و سنگ‌چینی‌های مربوطه در حال انجام است، با احداث این پارک شاهد رشد قابل توجهی در سرانه فضای سبز شهروندان خواهیم بود و قطعا در آینده می تواند یکی از مکان‌های تاثیرگذار در جذب گردشگر باشد.

مسعود دهبانی‌صابر از اتمام عملیات کارگاهی ستون‌های سازه اصلی سایت موزه میدان امام (ره) خبر داد و اظهار کرد: عملیات نصب این ستون ها طی روزهای اخیر در حال انجام است و امیدواریم هرچه سریعتر با اجرای فوندانسیون اصلی روند اجرای پروژه را تسریع کنیم.

انتهای پیام/ 3140/


@hamedanshahrdari
روابط عمومی شهرداری منطقه یک

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان انسان شهرداری ولایت میدان امام سایت موزه شهر همدان منطقه یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد

افشین مظفری شهردار ایلام با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در شهر ایلام در راستای توجه به مطالبات مردم بوده است، اظهار کرد: راه اندازی بازارچه مرکزی شهر ایلام با تاکید استاندار تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه ایجاد پارکینگ طبقاتی یکی دیگر از پروژه‌های مهم شهرداری ایلام است، این پارکینگ در همان محل قدیمی در ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع با همکاری بخش خصوصی ساخته می‌شود.

شهردار ایلام تصریح کرد: تعیین تکلیف فرهنگ سرای شهر ایلام نیز به زودی نیز انجام می‌شود، در صورت عدم فعالیت سرمایه گذار قبلی به یک سرمایه گذار جدید واگذار می‌شود.

مظفری یادآور شد: پارک صخره‌ای یکی دیگر از اقدامات شهرداری ایلام در ورودی ارغوان شهر ایلام بوده است که زیرساخت‌های آن آماده شده است.

وی با بیان اینکه خروجی شهر ایلام به سمت کنارگذر شرقی با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در حال ساماندهی است، افزود: نورپردازی و ایجاد المان در ورودی و خروجی شهر ایلام از دیگر اقدامات مهم شهرداری ایلام در راستای مطالبات مردم بوده است.

شهردار ایلام بیان کرد: لاین غربی بام ایلام نیز به زودی ایجاد و بار ترافیکی این منطقه به خصوص برای دانشگاه‌های استان و بیمارستان رازی تسهیل خواهد شد.

وی تصریح کرد: انتظار داریم برای کاهش بار ترافیکی در مرکز شهر ایلام، مردم بیشتر از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

مظفری با بیان اینکه تمام مطالبات پیمانکاران و کارگران شهرداری پرداخت شده است، گفت: هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال بودجه شهرداری ایلام در سال جاری است که ۴۰ درصد آن در بخش عمرانی خواهد بود و مابقی آن هزینه‌های جاری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • چرا تنها سایت موزه غرب کشور عاقبت به خیر نشد
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • اراک با مدیریت تعاملی به سمت توسعه و تعالی پیش می‌رود
  • کلنگ‌زنی ۲ پروژه تقاطع تکیه و چمن و پارکینگ طبقاتی در سنندج
  • احداث مخزن ۱۶۰ هزار مترمکعبی سیل‌بند پارک کوهستان در یزد + فیلم