Web Analytics Made Easy - Statcounter

نامزد‌های بخش «برنامه تلویزیونی» یازدهمین دوره جشنواره فیلم «عمار» معرفی شدند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه یازدهمین جشنواره مردمی فیلم «عمار» نامزد‌های کسب جایزه در بخش مسابقه «برنامه تلویزیونی» را اعلام کرد.

برگزیدگان این بخش، شامگاه سه شنبه ۱۶ دی در ویژه‌برنامه تلویزیونی جشنواره، معرفی و تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیات داوران این بخش متشکل از فریده فرخی نژاد، رضا زاده‌محمدی و محمدعلی صائب در بخش «برنامه تلویزیونی ترکیبی»، آثار «قرن ۱۴» به تهیه‌کنندگی علیرضا خوشکام، «مهمات» به تهیه‌کنندگی سیداحمد موسویان، «ملت شهر» به تهیه‌کنندگی مجتبی احسانی، «رخداد» به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی و ناصر آراسته، «ملازمان حرم» به تهیه‌کنندگی محسن اردستانی رستمی، «کی میاد ستاره چینی» به تهیه‌کنندگی آزاده رجبی، «پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و «سرچشمه» به تهیه‌کنندگی امیرعلی آزادی را به عنوان نامزد‌های این بخش معرفی کردند.

همچنین داوران در بخش «تلویزیون اینترنتی»، آثار «کارآگاه شهر» (قسمت ساخت و باخت) به تهیه‌کنندگی هادی ذالکی، «دی بی سی فارسی» به تهیه‌کنندگی رضا حاتمی‌وفا، «نصر تی وی» (قسمت از ایروان تا بهشت) به تهیه‌کنندگی محسن اردستانی رستمی، «شهرداد» (مجموعه بانک خوب) به تهیه‌کنندگی میلاد گودرزی، «شهرآرا» (مجموعه سیستان‌وبلوچستان) به تهیه‌کنندگی حامد هادیان، «گروه طه» (واردات) به تهیه‌کنندگی هادی پرتوی‌نیا و «اخبار مدرسه» به تهیه کنندگی ایمان قنبری نیز به عنوان اثر نامزد در بخش «قاب اول» تلویزیون اینترنتی را آثار نامزد کسب جایزه در این بخش جشنواره اعلام کردند.

در بخش «کلیپ، آیتم و موشن گرافیک» نیز آثار «از کوخ تا کاخ» به تهیه‌کنندگی امیرعباس کنعانی، مستند «طنز دی بی سی فارسی» به تهیه‌کنندگی مصطفی صاحبی، «دیپلماسی ورزشی» به تهیه‌کنندگی حمیدرضا غلام‌زاده، «ماجرای ناباروری» به تهیه‌کنندگی علی کوثری، «موشن گرافیک سند۲۰۳۰» به تهیه‌کنندگی امیر اسماعیلی، «تربت» (بچه بسیجی آرپی جی زن) به تهیه‌کنندگی مصطفی موسی پسندی، «من قالیچه سلیمانم» به تهیه‌کنندگی محمدرضا امامقلی و «نای نفس» به تهیه‌کنندگی حامد سلطانی به عنوان نامزد‌های این بخش معرفی شدند.

همچنین داوران جشنواره در بخش «گزارش خبری» آثار «بدهی‌های تمام نشدنی» به تهیه‌کنندگی صابر چهری، «دست‌های پینه بسته» به تهیه‌کنندگی کاظم دهقانی اشکذری، «روستای بلاتکلیف» به تهیه‌کنندگی طاهره رئیس جعفری مطلق، «تحقیقی فراتر از عسل» به تهیه‌کنندگی پریسا پانیاز و «کوی آسمانی» به تهیه‌کنندگی شیما کرمیانی را کاندیدا‌های کسب جایزه عنوان کردند.

با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا، براساس اعلام دبیرخانه جشنواره، از ۱۱ تا ۱۹ دی، آثار منتخب جشنواره از طریق سایت عماریار به نشانی Ammaryar.ir به نمایش درمی‌آیند. تماشای این آثار که به مدت ۲۴ ساعت در سایت، نمایش داده می‌شود، بدون هزینه حق اشتراک و رایگان است و اینترنت مصرفی هم برای مخاطبان نیم‌بها حساب می‌شود.

ویژه برنامه تلویزیونی یازدهمین جشنواره «عمار» نیز در ایام برگزاری آن، هر شب ساعت ۲۱ از شبکه افق روی آنتن می‌رود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشنواره عمار سینما و تئاتر برنامه تلویزیونی برنامه تلویزیونی تهیه کنندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۵۸۰۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، «خاتی» نام اثر جدید فریدون نجفی هنرمند فیلم‌ساز استان است که قصد دارد آن را با تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی کند.
نجفی که علاوه بر کارگردانی در مقام نویسنده فیلم‌نامه خاتی، موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی را به دست آورده است، ساخت این اثر را به‌زودی به‌عنوان سومین فیلم بلند خود آغاز می‌کند.
نجفی پیش از این ۲ اثر سینمایی با نام «بچه گرگ‌های دره سیب» و «اسکی‌باز» را با استفاده از مفاهیم و عناصر زندگی بختیاری‌ها به روی پرده سینما برده است که این آثار توانسته‌اند در جشنواره‌های معتبر ملی و بین‌المللی موردتوجه قرار گرفته و جوایز متعددی را به خود اختصاص دهند.
این هنرمند فیلمساز علاوه بر آثار سینمایی چندین فیلم کوتاه و مستند را نیز تهیه‌کنندگی و کارگردانی کرده است که «خانه فاطمه کجاست؟»، «یار دوازدهم»، «خروسک» و «آخرین کوچ» از جمله این آثار به شمار می‌روند.

دیگر خبرها

  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران